Peetee Geplaatst 5 juni 2005 Geplaatst 5 juni 2005 (bewerkt) Ik begrijp dat Dusee het prettig vindt dat het bestaan van het functie-overzicht wat onder de aandacht van de forumbezoekers blijft. Veel nieuwe GPS(map)60(C(S))-gebruikers zijn daar ook zeer mee geholpen. Misschien is het een idee om gedurende een bepaalde periode in je handtekening naar dit functie-overzicht te verwijzen. Het blijft dan onder de aandacht, maar je belast er het forum niet mee. 5 juni 2005 bewerkt door Peetee
dusee Geplaatst 15 september 2005 Auteur Geplaatst 15 september 2005 (bewerkt) data transmissie onderweg 27 februari 2006 bewerkt door dusee
Gast Team Kleijn Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Dirk, hartstikke mooi wat je neergezet hebt. Fantastisch! Dat mag best genoemd worden want er zit gewoon veel werk in het stuk. Wat betreft het voorgaande begrijp ik niet wat er bedoeld wordt met dropload of OziExplorer. Zat er bij mij niet bij. Dit functieoverzicht is wel iets waar iedereen veel van kan leren. Weliswaar is de kern veelal gericht rond Garmin's GPSmap 60CS, maar ben van overtuigd dat heel veel van het beschrevene ook met andere GPSsen gedaan kan worden. Het maakt een duidelijke stap verder dan wat het 'Owners Manual' van Garmin beschrijft. Zou je in het bezit zijn van de betreffende programmatuur, dan kun je zelfs met een simpele gele Etrex (ongeveer goedkoopste GPS die er is) al heel veel kunnen doen. een goede tip zou zijn om proberen een splitsing aan te brengen tussen het echt op de GPS 60 CS gebaseerde stuk en het algemeen voor meerdere GPSsen toepasbare stuk. Indien het dan nog steeds gebaseerd is op Garmin, dan uiteraard onder Garminparaplu brengen. Maar andere beschreven zaken zijn zeker ook toepasbaar op de Maggalans, en de andere wat minder bekende merken welke ook een zekere aanhang van gebruikers geniet. Maar om een hele andere zijstraat te pakken, wat dacht je van de gebruikers van PDA met Cable f BlueTooth GPSsen. Het initiatief is goed (Sorry Camelion, er mag best gezegd worden dat iemand iets goeds voor de community doet), maar als we (ehh .NL team) het verder uitbreiden en eventueel als vaste sectie 'Het onderste uit je GPS' opnemen in de .NL website, dan kan het strak en gestructureerd zijn. Heel veel mensen worden ontzettend wijs in het gebruik, en dat enthousiasmeert nieuwelingen voor de Geocaching hobby. Nu nog een sponsor die er wat geld in wilt steken om het proffesioneel op te zetten..... "Team Kleijn" Rob --- Origin 'Ik heb niet de macht van de Moderator, echter verwacht ik respect ten aanzien van schrijvers van serieuze berichten" 2:283/504.9
Camelion Geplaatst 18 september 2005 Geplaatst 18 september 2005 En inderdaad compleet onnodig om dit zo te doen. Al die andere mensen kunnen jou verder bedanken <{POST_SNAPBACK}> Inderdaad, ik sluit me daar bij aan. Dit functieoverzicht is wel iets waar iedereen veel van kan leren. Het initiatief is goed (Sorry Camelion, er mag best gezegd worden dat iemand iets goeds voor de community doet), maar als we (ehh .NL team) het verder uitbreiden en eventueel als vaste sectie 'Het onderste uit je GPS' opnemen in de .NL website, dan kan het strak en gestructureerd zijn. Heel veel mensen worden ontzettend wijs in het gebruik, en dat enthousiasmeert nieuwelingen voor de Geocaching hobby. <{POST_SNAPBACK}> Het initiatief is goed! Daarom is dit draadje ook gepinned. In het draadje kwamen veel berichten voor met "Bedankt" en verder niets van toegevoegde waarde. Maar ook een enkel bericht met extra info of een vraag. Die post 'verzoop' dan in de rest van de bedankt-postings. Om het draadje een goede bron van info te laten blijven, proberen we dit draadje zo schoon mogelijk te houden. Helaas brengt dat met zich mee dat dit draadje dan wel eens aan de aandacht ontsnapt. Plaats dan rustig een berichtje om het weer onder de aandacht te brengen. Als het weer vervuilt, dan schonen de moderators het wel weer op. Het is in ieder geval hoe wij het graag zien, maar volgens mij ook zoals Dusee het wil zien. Als je Dusee wilt bedanken (en dat wil je!), dan kan dat ook prima via email of PB. Of stuur de man een kaartje, bloemen of doe een bijdrage aan een goed doel, Dusee weet er vast wel een paar.
dusee Geplaatst 19 december 2005 Auteur Geplaatst 19 december 2005 (bewerkt) xxx 22 maart 2006 bewerkt door dusee
Crankyhenkie Geplaatst 9 maart 2006 Geplaatst 9 maart 2006 Ik vind de trackback functie van de 60cs niet zo handig. Bij de Etrex geef je aan of je naar het begin of naar het eind van de track wilt. Bij de 60cs moet je met een pijltje op de kaart aanwijzen waar je heen wilt. Of kan het ook anders? Groeten, Henk
stuffie Geplaatst 6 mei 2006 Geplaatst 6 mei 2006 Ik heb het geprobeerd te lezen dussee, maar het is me niet gelukt. De zinnen zijn geen normaal nederlands en de opmaak is ook slecht. Ik heb er echt helemaal niks aan. Begin maar overnieuw, want dit is echt niks.
Kapitein Haak Geplaatst 6 juni 2006 Geplaatst 6 juni 2006 Gezien de openingspost van de topicstarter die door hem is ge-edit heeft op dit moment niemand meer iets aan het vastgepind zijn van deze post. Helaas maar waar. Ik vind het ook wat ver gaan om alle gebruikers over één kam te scheren maar goed klaarblijkelijk is er zeer geweest. Ik weet er verder niks van maar in elk geval lijkt het mij dat dit topic nu niets meer toevoegt. Groeten Haak.
Hiking dodo Geplaatst 4 mei 2007 Geplaatst 4 mei 2007 Bedankt voor het overzicht! Echt volledig! Heb net m'n eigen gps-ontvanger gekocht (60 csx) in de states en met behulp van dit overzicht makkelijk kunnen instellen. Zojuist m'n eerste 'eigen' cache gelogged Alles is goed te volgen! De rest van de tips ga ik van de week bekijken! Greetz! PS Vraag me echt af waar die 300 euri's verschil nou eigenlijk voor nodig is.....
B230F Geplaatst 5 mei 2007 Geplaatst 5 mei 2007 Ik heb het geprobeerd te lezen dussee, maar het is me niet gelukt. De zinnen zijn geen normaal nederlands en de opmaak is ook slecht. Ik heb er echt helemaal niks aan. Begin maar overnieuw, want dit is echt niks. Dan zal het toch met de engelse handleiding moeten doen, die kan je misschien wel lezen, maar evenmin begrijpen.......?
Kruimeldief Geplaatst 5 mei 2007 Geplaatst 5 mei 2007 PS Vraag me echt af waar die 300 euri's verschil nou eigenlijk voor nodig is..... Dat is om de economie in Nederland draaiende te houden. Het overgrote deel van de GPSrkopers, koopt nog steeds in Nederland. Gelukkig wel.
Atlas Geplaatst 10 december 2007 Geplaatst 10 december 2007 Tof ,dit is pas een echte gebruiksaanwijzing bedankt
polle Geplaatst 30 december 2007 Geplaatst 30 december 2007 Hallo, Een echte leek met een nieuwe 60Cx hier aan het woord. Zeer goede uitleg voor mij. Kan nu rustig alles eens doornemen en uitproberen. Toch nog een vraag. Hoe stel je de het begin punt in om een route te simuleren naar het beginpunt van een route . Daar zit Ik muurvast. Wils dus een route gesimcarambaeerd rijden zonder dat hij telkens gaat herberekenen vanaf de plaats waar het driehoekje, dat de beweging van de ¨PS, simuleerd,op de kaart staat. Bv een route in Frankrijk te Lourdes en dan een twee route in Nederland in de buurt van Rotterdam Reeds bedankt op voorhand
Lex Geplaatst 30 december 2007 Geplaatst 30 december 2007 Als het toestel in demomodus staat: 1. Ga naar satellietscherm. 2. MENU/Nieuwe positie/Gebruik kaart. 3. Wijs het beginpunt van de route aan. 4. ENTR
putput2 Geplaatst 14 april 2008 Geplaatst 14 april 2008 De nederlandse gebruiksaanwijzing voor de Garmin 60C(s)x in pdf-formaat... Hier te vinden.. http://www.garmin.nl/assets/simplefile/22_...C%28S%29xNL.pdf Putput2
Aanbevolen berichten