MegaHeks Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Ikke niet helemaal begrijpen Sjors?? Je hebt hem als zelf als found gelogd *edit* oke nu is het een note
sjors Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Dank je voor het antwoord Mega. Altijd weer alert en meestal iets sneller dan Sjors Ik zie nu dat hij al ontmaagd is door Pruumke... op 27 juni. En dat terwijl hij pas de 28ste op de site stond (dacht ik). Is hier mogelijk "voorkennis" in het spel?? Nietemin gaat sjors toch nog even het bos in hoor, maagd of geen maagd. Heb tenslotte al vakantie
Gast pruumke Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 We konden gewoon écht niet meer wachten, dus hebben we afgelopen zondag die van Sweikies gecacht. Stom toevallig stond hij de dag erna wél opeens op de site, dus dat was even raar opkijken.... We hebben hem écht op zondag gelopen, dus vandaar onze eerlijkheid. Maar jongens, mochten jullie er écht problemen mee hebben, dan pas ik de datum nog wel even aan.... Is dit ongeveer zoiets als de illegale plasbeurt van Makaay? Pruumke
MegaHeks Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Is dit ongeveer zoiets als de illegale plasbeurt van Makaay? Hihihihi, jullie hadden dus voorkennis
sjors Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Maar jongens, mochten jullie er écht problemen mee hebben, dan pas ik de datum nog wel even aan....Is dit ongeveer zoiets als de illegale plasbeurt van Makaay? Pruumke Nee hoor Pruumke, laat maar lekker staan. Je eerste cache mag van mij best een maagdje zijn. Staat goed op je CV. Kennelijk had je niet alle info want dan had je ook nog een dubbelslag kunnen slaan. Nu mag je nog eens dat mooie bos in. En als je Pruumke (..) heet mag een illegale plasbeurt natuurlijk ook.
MegaHeks Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 En als je Pruumke (..) heet mag een illegale plasbeurt natuurlijk ook. Schitterende nickname
gr2 Geplaatst 4 juli 2004 Geplaatst 4 juli 2004 [Zolang de cache niet in de lijsten verschijnt is de cache nog niet goedgekeurd, en dan is het ook niet de bedoeling dat de cache gedaan wordt Wellicht, maar dit kan geen zorg zijn voor geocaching.com. Geocaching.com hoeft namelijk geen verantwoordelijkheid te dragen voor caches die deze organisatie niet heeft gepubliceerd. Als iemand een cache loopt die elders is gepubliceerd, kan hooguit de website die deze publicatie voor zijn rekening heeft genomen (deels) verantwoordelijk worden gehouden.
gr2 Geplaatst 5 juli 2004 Geplaatst 5 juli 2004 laat het dan ff weten dan licht ik SBB ook ff in dat het niet GC.nl / GC.com is maar dat het mensen zijn (en dus niet GeoCachers) die zelf dingen aan het doen zijn die op Geocaching lijken maar het niet zijn (ze maken nl geen gebruik van de GC.nl /GC.com site want daar staat de info nog niet op). De eerste cache staat inmiddels op mijn privé-site, toevalligerwijs een die door geocaching.com werd gearchiveerd. Er zullen er nog vele volgen. Wat mij betreft wordt een en ander ter kennis gebracht van Staatsbosbeheer: bij eerdere fases van het overleg was ik niet betrokken, de volgende fases laat ik ook graag over aan de wijsheid van de gesprekspartners. Hopelijk kan men het in Driebergen verwerken dat niet alle doosjeszoekers met een gps - niet te verwarren met officiële GeoCachers - aan het handje van de .nl/.com-site lopen.
EastWoodTeam Geplaatst 3 augustus 2004 Geplaatst 3 augustus 2004 Afgezien van het feit dat de regeltjes strenger geworden zijn, wat misschien op zich goed is, daar laat ik me (nog) niet over uit, ging het via Yotian Soldier in the States toch een stuk sneller, daar heb ik nooit langer dan 48 uur op een approval moeten wachten en ook zijn reacties op de mails was snel en prettig. Kortom, ik zie alleen nog maar een achteruitgang met onze 'eigen' approver.
Heirbaut Hunters Geplaatst 3 augustus 2004 Geplaatst 3 augustus 2004 Afgezien van het feit dat de regeltjes strenger geworden zijn, watmisschien op zich goed is, daar laat ik me (nog) niet over uit, ging het via Yotian Soldier in the States toch een stuk sneller, daar heb ik nooit langer dan 48 uur op een approval moeten wachten en ook zijn reacties op de mails was snel en prettig. Kortom, ik zie alleen nog maar een achteruitgang met onze 'eigen' approver. Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met "onze" benelux-approver. Maar ook met Erik uit de US. Gelukkig zijn we allemaal mensen die soms anders reageren dan we verwachtten danwel zouden willen. Maar is dat dan achteruitgang?
Gast GeoHaesNL Geplaatst 3 augustus 2004 Geplaatst 3 augustus 2004 Ook wij hebben een cache verstopt en wachten sinds zaterdag. Onze eerste probeercache, dus we wachten met spanning..
Peetee Geplaatst 3 augustus 2004 Geplaatst 3 augustus 2004 Misschien tijd om een 2e approver aan te stellen? Dat heeft in ieder geval het voordeel dat men elkaars werk kan overnemen, ingeval van ziekte/tijdgebrek, enz.
Scorpion Geplaatst 3 augustus 2004 Geplaatst 3 augustus 2004 Even een kleine verstoring in het approven en Hawkeyes zijn werk word neergesabeld! Wat flauw! Altijd dezelfde cachers die beginnen te mauwen. Immer weer dat kleine clubje recalcitrante cachers voor wie alles wat de .com en .nl doen nooit goed is en nooit goed zal worden. Sterker nog ze denken het zelf beter te kunnen en hebben wel zeeen van tijd... toch? Alles moet snel, gratis voor niks en vooral gratis en voor niks en sneller, nog sneller ...SNELLLER SNELLER!!! 48 uur wachten... veel te lang! Mensen waar zijn jullie mee bezig? Wat zijn jullie ontzettend verwend en wat eisen we met z'n allen een hoop van deze vrijwillersclub die zich al jaren voor ons inzet. Hawkeyes keep up the good work!! Laat ze maar carambalen. PS, Even een rondgang langs de collega's gemaakt om te vragen binnen hoeveel tijd hun 7 caches geapproved waren. Here are the results.. = 2 binnen 1 dag. = 3 binnen 3 dagen. = en 2 na ongeveer een week omdat er met SBB contact gezocht moest worden. (Overigens goed opgelost) Deze discussie - die al eerder is gevoerd - gaat dus echt nergens over..
Klompengatters Geplaatst 3 augustus 2004 Geplaatst 3 augustus 2004 Wij zijn blij dat er mensen zijn als Remco. Zonder dat soort mensen kunnen we het geocachen wel vergeten. En wat geeft het of de cache niet binnen 48 approved is, dan wacht je toch iets langer. Neem aan dat het bedenken en uitwerken van de cache ook de nodige tijd heeft gekost dus wat maken dan een paar dagen meer of minder uit. Hoop dat vele en vele mensen zeer mooie caches gaan plaatsen zodat wij met vele andere die weer kunnen zoeken. Wij vinden dat je vrijwilligers moet eren en niet moet aanvallen als ze een keertje door tijdgebrek of technische storingen hun werk dat normaal altijd keurig en snel gebeurd een keertje niet zo vlot kunnen uitvoeren. Een ieder wens ik super veel leuke en mooie caches te vinden, oud of nieuw geplaatst.
Aanbevolen berichten