Calanque Geplaatst 27 juni 2004 Share Geplaatst 27 juni 2004 Hallo, ik zie menig user met een hele leuke avatar (zo'n plaatje bij je naam) en vroeg me af hoe je die kan maken. Is het gewoon een JPEG met bepaalde afmetingen?? Zo ja welke dan? Ook zie ik mensen met bewegende beelden, hoe maak je die dan? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calanque Geplaatst 27 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2004 Kun je me vertellen hoe het progje heet dan zoek ik het zelf even op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dusee Geplaatst 28 juni 2004 Share Geplaatst 28 juni 2004 Arnaud, Je moet wapperen met die vlag? (hoe gaat íe al weg geweest !) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 28 juni 2004 Share Geplaatst 28 juni 2004 Kun je me vertellen hoe het progje heet dan zoek ik het zelf even op. Er zijn veel programma's die 'animated GIF' kunnen maken. Eigenlijk ALLE fatsoenlijke teken pakketten kunnen het. Het programma wat Skygge bedoeld is 'Animations Shop' en is onderdeel van 'Paint Shop Pro' (PSP). Het is tegen het forumbeleid om te vertellen hoe en waar je zulke programma's kunt vinden, dus dat doe ik ook niet. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 28 juni 2004 Share Geplaatst 28 juni 2004 Het programma wat Skygge bedoeld is 'Animations Shop' en is onderdeel van 'Paint Shop Pro' (PSP). Het is tegen het forumbeleid om te vertellen hoe en waar je zulke programma's kunt vinden, dus dat doe ik ook niet. Gewoon bij Jasc.com als software dat normaal te koop is. Ook in Nederland. De een gebruikt dit en de ander dat. Ik gebruik Ulead Gif Animator 5 GRTZ Kruimelmetlicentie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calanque Geplaatst 4 juli 2004 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2004 Bedankt, ik zal eens kijken of ik het ook in Photoshop 7 kan doen. Die heb ik hier wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 4 juli 2004 Share Geplaatst 4 juli 2004 Voor mensen die nog een avatar zoeken heb ik nog een leuke link: http://tex.texel.com/snl/avatar.html. Deze is niet echt GeoCache geörienteerd maar meer voor Seti@Netherlands, er staan echter best wel bruikbare tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bandiet Geplaatst 27 juli 2004 Share Geplaatst 27 juli 2004 Hoi Mijn nichtje, lid van Team Beer's, heeft voor mij stickers gemaakt die ik in logboekjes kan plakken. Het plaatje van de sticker gebruik ik nu als avatar. Bedankt M. van Team Beer's!! Team Bandiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beer's Geplaatst 27 juli 2004 Share Geplaatst 27 juli 2004 Nou kan ik dus niet meer achterblijven... Dat zelfde nichtje, mijn dochter dus, heeft er ook een voor mij uitgezocht (ik heb geen inspraak gehad ) Bij deze. Team Beer's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bandiet Geplaatst 27 juli 2004 Share Geplaatst 27 juli 2004 Als twee druppels water, uhhh bier!!! Bandiet p.s. misschien meer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboppe Geplaatst 28 juli 2004 Share Geplaatst 28 juli 2004 Je kan ook een aantal losse plaatjes (welk formaat ook) maken, en die met (gratis) ImageMagick aan elkaar plakken. Zo heb ik voor m'n avatar een aantal losse figuren gemaakt in Matlab, en die achter elkaar geplakt met een enkele command line regel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden