Spring naar bijdragen

Geocaching en Erfgoed


barny

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei barny:

de kip is in alle jaren niet verandert, het ei ook niet

Veel kippen worden een kippenboutje, of een filetje; veel eitjes worden een kippetje of een haan (als ze geluk hebben), en anders misschien een omeletje ... 
En daar hebben ze zelf niet of nauwelijks invloed op. 

Moraal van het verhaal: als je weet dat je niet of nauwelijks invloed hebt op veranderingen heeft het m.i. ook nauwelijks zin om je daar erg druk over te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

14 minuten geleden zei Peetee:

...een haan (als ze geluk hebben)...

Volgens mij worden haantjes gelijk uit het proces 'verwijderd' :o, omdat daar geen vraag naar is. Alleen de kippetjes leven voort ( maar ik weet niet of je dat gelukkig mag noemen ).

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Peetee:

m.i. ook nauwelijks zin om je daar erg druk over te maken. 

en zo de nieuwelingen die nog wel oprecht interesse hebben in het spelletje geocachen, de kans ontnemen om zelf te beslissen wat voor een spelletje geocachen voor hun is
laat die mensen tenminste hier wel de kans hebben om het verhaal van twee kanten te horen en daarop zelf de beslissing nemen of ze het spel geocachen met een geocache willen spelen of niet 
daar is dit prachtige forum toch ook voor?
of mag en wil men alleen maar  dat de hele handel van 1 kant belicht word waardoor de nieuwelingen die wel oprecht geïnteresseerd is van beidde info verstokt blijft

Barny

(die het wel normaal vind om andere mensen te helpen) 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei barny:

...(die het wel normaal vind om andere mensen te helpen)...

Tja, het is maar net hoe 'helpen' omschrijft. Als dat het verklappen van meer dan 100.000 puzzel caches is, is dat toch diep triest. Over goed voorbeeld geven gesproken :crybaby:.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus jij heb een idee dat ik het niet goed doe
vertel me wat dat is, en geef mij daardoor een kans om mij te verbeteren 

Barny

(altijd leergierig en benieuwd wat een ander kan beteken) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Linkalovers:

Ach, hoe lang proberen we dat al te doen?

geen idee, misschien een idee om het nu te doen, 
zo moeilijk zal het toch niet zijn om te vertellen wat ik anders moet doen?

Barny

(die fouten maakt maar daarin ook verbetering ziet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


maar juist door mensen met hun GPS naar het bos te sturen terwijl ze dat zonder mijn hulp niet konden, noem ik helpen
heb je mijn hulp niet nodig, dan ga je bij het avontuurlijke outdoor hobby lekker achter een beeldscherm zitten ipv naar buiten gaan spelen
als jij achter een beeldscherm zitten "geocachen" vind, heb je mij zegen, maar laat een ander gewoon buiten zijn, op avontuur met zijn GPS 

Barny

(die vaak niet snugger genoeg is, en blij is met alle hulp om buiten te kunnen spelen) 

 

bewerkt door Peetee
Enkele regels verwijderd vanwege op de man spelen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die cache is uit 2010, toen bestond de regel nog niet dat een cache te pakken moet zijn zonder interactie met derden.  Nieuwe richtlijnen hebben geen terugwerkende kracht tenzij anders aangegeven. Dat een cache uit 2010 nu niet zou voldoen aan de huidige richtlijnen wil niet zeggen dat je dan om archivering kan vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gefeliciteerd Tuur, jij bent de eerste die hier weet waarom die cache niet aan de richtlijnen voldoet (de rest had werkelijk geen idee, tot zo ver hun interesse) 
volgens mij is het in 2009 verandert, maar nagel mij daar niet op vast
GS heeft het bedelen om de cache,(gelukkig) verandert en ze hebben de cacheeigenaren een paar jaar de tijd gegeven om hun cache te veranderen
nu staat er
5.6. indoor geocaches

Citaat

Players must be able to find the cache without interacting with staff in the building.

 de co heeft niets aan de opzet verandert dus deze cache is voor die enkele cacher die wel interesse heeft in het spelletje, archief waardig

Barny

(die blij is dat er tenminste toch nog eentje is die het opvalt)


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.9e41cb9f2108c2acf9c77a6ff1fb4195.png

anderen mogen wel beweren dat wat ik zeg niet goed is (zonder er bij te zeggen wat dat "niet goed" inhoud)
maar ik mag niet zeggen dat wat er beweert word, helemaal niet op dit forum van toepassing is 

Oke, ik snap het, maar begrijpen doe ik het niet 

Barny

(die nooit met 2 maten meet) 

 

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Peetee locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...