Sulky team Geplaatst 10 oktober 2019 Geplaatst 10 oktober 2019 Hallo ik hoop dat ik hier een beginnersvraag mag stellen. Om puzzels caches te kunnen oplossen weten wij niet in de toolbox de pagina te vinden waar je alle letters kan inbrengen om een Coördinaat te krijgen. We zijn bezig nu met de fiets caches in Baarle Nassau, 60 caches waar we mee klaar zijn behalve 5 caches waar we tegen aan lopen. Bijvoorbeeld : GC88RBH BCEFHM ACDFG1G2 BCJ ABDEG1G2 AJL BCFG1G2 ABCDEF ABCDEFG1G2 ADEFG1G2 ABCDEF BCFG1G2 ACDFG1G2 BCJ ACDFG1G2 ABCDEFG1G2 ABCDG2 Graag horen we van jullie.
kalkendotters Geplaatst 10 oktober 2019 Geplaatst 10 oktober 2019 Het is niet de bedoeling om via het forum puzzels op te lossen. (dit staat ook in de voorwaarden waar je akkoord mee bent gegaan van geocaching.com) Daarnaast zijn er ook niet voor alle puzzels tooltjes beschikbaar en moet je soms puzzels 'met de hand' oplossen. Meestal is de eerste stap van het probleem om te verzinnen wat de puzzel nu precies is, en hoe je dit kunt oplossen. Eventueel zou je op de chat kunnen kijken of iemand met je mee wil denken.
Sulky team Geplaatst 10 oktober 2019 Auteur Geplaatst 10 oktober 2019 Dank voor het bericht, het is niet de bedoeling om puzzels op te lossen, dat was ook niet de vraag, wij willen weten hoe je het moet gaan oplossen. Maar dit forum is dus voor de geoefende cacher, prima dan weet ik voldoende.
Peetee Geplaatst 10 oktober 2019 Geplaatst 10 oktober 2019 Nee hoor, het forum is zeker niet alleen voor de ervaren geocachers. Welkom op het forum trouwens, Sulky team! Het is alleen dat je verwijst naar een concrete cache en daarmee wordt een beetje de indruk gewekt dat je specifiek bij die cache hulp vraagt. En we hebben hier afgesproken dat we op het forum geen oplossingen geven. Dat zou ook minder leuk zijn voor de cacheplaatser, die er bewust een puzzeltje bij gemaakt heeft. Maar het staat een ieder natuurlijk vrij om je een zetje in de goede richting te geven. Dat kan eventueel via PM of via de chat.
Sivota Geplaatst 10 oktober 2019 Geplaatst 10 oktober 2019 Ik denk dat het een goede gewoonte is, of moet worden, dat je allereerst een hint/tip aan de cache-eigenaar zelf vraagt. De meeste cache-eigenaren willen wel helpen... 1
Berenboot Geplaatst 10 oktober 2019 Geplaatst 10 oktober 2019 De CO van "Baols toerke" is zeker genegen jou de juiste tip aan te bieden om deze Mystery op te lossen.
Aanbevolen berichten