Spring naar bijdragen

Code probeer versie


Keijzernab

Aanbevolen berichten

Hoi 

Helemaal nieuw met Geocaching.nu is er een geo art in mijn buurt geplaatst die ik wel wil proberen. Nu zie ik dat er een trial versie is, weet iemand waar ik hier een kortingscode kan vinden? Wie weet ben ik zo verslaafd, maar wil het liefste het toch echt een keer proberen. Alvast dank! Jessica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Jessika, 
ik zie dat je echte helemaal nieuw bent, leuk voor je.
maar hou in de achterhoofd dat zo een "trail" gewoon niets aan is, maar meer voor mensen die het spelletje geocachen allang verlaten hebben
ik zou je adviseren om een gewone cache te gaan bezoeken van het formaat regular in een natuur gebied die jij kan en bij je in de buurt ligt
als jij nu in jou profiel een omgeving had gezet dan zijn er best mensen die jou een cache, die wél de moeite waard is om te bezoeken, aanwijzen 

Barny
(Geocaching vanuit de oorsprong) 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar even los van Barny's adviezen: als ik het goed begrijp dan vraagt Jessica waar ze een proefabonnement kan aanvragen. Ik lees daar wel vaker over, en ik weet ook dat er wel zoiets is geweest.

Maar kan iemand vertellen of dat nog steeds bestaat, en hoe je dat kunt aanvragen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Keijzernab:

...Helemaal nieuw met Geocaching.nu is er een geo art in mijn buurt geplaatst die ik wel wil proberen. Nu zie ik dat er een trial versie is, weet iemand waar ik hier een kortingscode kan vinden? Wie weet ben ik zo verslaafd, maar wil het liefste het toch echt een keer proberen. Alvast dank! Jessica

Allereerst natuurlijk welkom op dit forum.

"...Nu zie ik dat er een trial versie is...": zou je kunnen aangeven waarvan je een trail versie hebt gevonden? Dat zoekt & helpt namelijk beter.


Misschien heb je al wat draadjes/logjes gelezen op dit forum en heb je misschien al gemerkt dat iedereen zijn eigen manier van Geocachen heeft. Zoveel mensen, zoveel smaken, zullen we maar zeggen.

Als je nog niet veel caches gevonden hebt, dan heb je natuurlijk nog weinig ervaring met alle type caches. Ik weet niet welke serie caches je gaat doen, maar ik durf wel te zeggen dat geo-art caches meestal niet op de mooiste plekken liggen. De naam zegt het namelijk al: Geo-art. Het gaat dus om de art en daarbij zijn een aantal plekken gezocht om de caches te verstoppen. Omdat er een regel is dat de werkelijke/fysieke cache binnen 3,2 km. van het icoon ( op de kaart ) moet liggen, betekend dit vaak veel caches op een klein gebied. Misschien is de serie in een buitengewone mooie omgeving gelegd, waar je heel veel mooie plekken hebt om de cache te verstoppen, maar meestal is dat niet het geval en dan moeten de caches ( of een gedeelte daarvan ) gelegd worden op minder mooie plekken.
Als je gaat geocachen voor het zoeken, dan is dat natuurlijk geen probleem, maar als je gaat voor de mooie plekken, dan kan je vaak beter andere caches gaan (be)zoeken. Maar zoals gezegd, iedereen zijn meug.
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

revieuwers krijgen elk jaar een hele bubs van die codes, met een beetje mazzel hebben ze niet alles weggegeven aan hun vriendjes 
voorwaarde van die codes is wel dat het account nooit eerder PM geweest is

#RoependeInDeWoestijn "ik wilde deze topick starter liever eerst een cache aangeven die wel laat zien hoe mooi onze hobby is,,,,,,,,,"
 

Barny
(Geocaching vanuit de oorsprong) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké nu weten we wat we moeten zoeken.

Ff Google'n en dit draadje gevonden, waar een jaar geleden PM trail code werden weggegeven. Helaas staat in de log van 29 sept. 2018: "... I have run out of those vouchers..." en in een log daaronder: "...Premium membership trials are now available (for users who have not previously had Premium) by contacting Geocaching HQ via the Help Center. Due to this change, we are closing this thread..."             "

Ik denk/vrees dat er 3 opties zijn:

Bij HQ gaan vragen om een voucher,

of.... een cache gaan zoeken waarvoor u geen Premium Member moet zijn,

of.... €35, 00 besteden aan PM ( en als het nodig is ergens anders iets bezuinigen ).

 

Edit: ik tel echt 3 opties....

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar was ik ook net achter gekomen, Barny. Ik last namelijk dit bericht op het .com forum:

Citaat

@KeijzernabDat zou betekenen dat je dus contact kunt opnemen met één van de reviewers op deze pagina.

Edit: afgaand op Linkalovers bevindingen kun je dus ook aanvragen via het Help Center.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het Help Center vragen om een trail code? Ik ben benieuwd of dat gaat werken ( laat het ons maar weten, als u het antwoord hebt ).

Help_Center.thumb.png.e0f2900077844f646caf4c29053ebc0d.png

 

Ik zou gewoon een 'normale' ( niet PM ) cache gaan zoeken en/of een event in de buurt bezoeken en daar uw ( toekomstige? ) hobbygenoten vragen om extra informatie.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanavond via de hierboven genoemde pagina bij de helpdesk van .com gevraagd hoe e.e.a. precies werkt. In plaats van een antwoord op de vraag kreeg ik een mail met een code toegestuurd. Maar goed, daarmee geven ze ook al aan hoe het werkt. ;)

Citaat

Hello Piet-

Thank you for contacting Geocaching HQ.
We are happy to provide you with a 7-Day Premium membership trial code for Basic members to try out Premium membership!

This code expires on 12/31/2020 and will only work for a Basic member who has never been a Premium member before.

How to Redeem your Premium membership trial code:

  1. Make sure you're logged in to the account you wish to upgrade
  2. Go to https://geocaching.com/premium
  3. Enter code XXXXXXXXXXXXXXXX under "ENTER GIFT OR PROMO CODE" field to redeem

Offer is not valid for residents of Quebec.

Happy geocaching!

Best regards,

Pxxxx
Community Coordinator

Natuurlijk heb ik hierboven de code weggehaald. Die heb ik naar Jessica doorgestuurd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

totaal niet verrassend dat GS niet naar de vraag kijkt,
dat kost namelijk tijd, van mensen met kennis, en zouden ze nog een welbedachte antwoord moeten formuleren, beidde hebben ze nooit op voorraad
codes van een revieuwer blijven trouwens 3 maanden geldig
maar goed, nu weer een beginner verpest, die nu al denkt dat geocachen om puntjes verzamelen en amateuristische afbeeldingen op een kaart, gaat 
ze had zo een mooie start kunnen maken,,,,,,,,,,

Barny
(Geocaching vanuit de oorsprong) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen kunnen nadenken, Jessica heeft ook nagedacht, gezien haar vraag over het proef PM 
hoe ze bij de wijsheid komt van die "geoart" blijft alsnog een vraag, 
en iemand die kan nadenken maar nog nooit een cache heeft bezocht en dan een "geoart" bezoekt, verklaart ons voor gek (terecht) en verlaat het spelletje
terwijl ze een keer een cache bezoekt die wel laat zien hoe mooi het spelletje is dan kan ze een keus maken, of ze blijft door knijen en stopt er binnen afzienbare tijd mee omdat kokers uit de grond trekken geen voldoening geeft,
of ze bezoekt geocache's en komt daarmee achter dat ze dankzij die cache's op interessante, leuke, bezienswaardige plekken komt, ipv achte elke boom een smerige koker met net zo smerige logvot, uit de grond trekt 

om een mening te hebben moet je wel een mening kunnen vormen

Barny
(Geocaching vanuit de oorsprong) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...