Spring naar bijdragen

Code probeer versie


Keijzernab

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei barny:

ik heb dat natuurlijk ook gelezen, PeeTee, maar dat zeg mij nog niet dat zij ook hier de hulpvaardige berichten van alle actieve en hulpvaardige forumgebruikers ook gelezen heeft en of ze daar haar voordeel ook mee behaald heeft

Nee, dat is waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

20 uur geleden zei Genhenk:

Ik ben persoonlijk ook wel een beetje afgeknapt op die geo-arts hoor. Zolang je ze niet doet zien ze er grappig uit op de kaart. Maar als je ze wel doet, dan verdwijnt de bedoelde vorm uit beeld!
Mijn oplossing is dus simpel: gewoon laten liggen, dan heb je er de meeste lol van.

Als je de Geoart gelopen hebt en je logt de caches, dan gaan ze op de kaart weer terug en heb jij je mooie figuurtje ook weer terug.

Dat sommige trails/geoarts slecht onderhouden worden is zondermeer waar, maar dat geldt net zo goed voor Multi's. Hoeveel keer loop je geen (lange) Multi waarbij dan steevast het een na laatste waypoint verdwenen is. Loop je wel een hele middag voor Jantje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Berenboot:

Loop je wel een hele middag voor Jantje.

als je dat vind, dan is dat jammer,
als je dat vind dan heb je de verkeerde geocache uitgezocht, of je heb niet goed genoeg in de ronde gekeken en daarom niet genoten van de natuur waarin je loopt
maar je schrijft natuurlijk wel een Not found log waarin je je hele avontuur in kwijt kan,
een log die de Co en je mede hobbyisten waarschuwt dat de laaste WP er niet meer is, zodat de CO die kan repareren
je zet nog wat foto's bij je log, en je heb een herinnering voor het leven
later als alles weer gerepareerd is dan vervolg je je weg, en bezoek je de geocache

of je weet al waar de geocache lig maar je maak wel dat rondje wat de CO heeft uitgezet zonder dat je je druk hoeft te maken over al dat andere geneuzel 

Geocachen doe je nooit voor niks

Barny
(Geocaching vanuit de oorsprong) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...