Spring naar bijdragen

'mijn kaart'


Flash!

is er behoeft aan 'mijn kaart'  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. is er behoeft aan 'mijn kaart'

    • ja, dat lijkt mij wel handig!
      28
    • maakt mij niet uit
      2
    • nee, daar heb ik geen behoefte aan
      1


Aanbevolen berichten

 

Flash! is alive!! :D

 

Sinds ruim een jaar heb ik de verslaving die we allemaal kennen: geocaching! :D Inmiddels ben ik de 100 ruim gepasseerd :thumbup: en ik kan dus zeggen 'hij gaat lekker!'

Zelf werk ik alleen met de informatie die ik van de geocaching.nl haal en mijn gps (en eventueel een rekenmachine), maar niet met TomTom, kabouters of allerlei andere hulpmiddelen.

Via geocaching.nu kun je een overzicht krijgen met alle caches die je hebt gedaan, maar wat mij nou handig lijkt is een kaart waar alle caches die je hebt gedaan zijn weggelaten. Zeg maar een soort van 'mijn kaart'.

 

Alvorens ik mijn behoefte projecteer aan de webmasters (sorry?! :eek: ) , leek het me verstandig om eerst effe te peilen of er meer geocachers zijn die hier behoefte aan hebben.

 

Thanx!

 

Flash!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Pagliacci

:thumbup: Dit lijkt me inderdaad een goed idea, :D zodra ik boven de vijftig caches uitkwam, was het niet makkelijk meer bij te houden. :eek:

 

Maar het zou iets moeten zijn op Geocaching.nl, want ere wie ere toekomt, deze kaarten zijn bij verre de mooisten op internet. Ik vindt de kaarten op .com lang zo overzichtelijk niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoiets is toch al op .nu aanwezig? als je een cache gedaan hebt, kan je stemmen, en vervolgens kan je een kaartje laten maken waarop je de caches met stem weglaat. Vind ik erg handig, omdat je zo kan zien of je er niet toevallig een bent vergeten. Maar wat al werd gezegd is natuurlijk ook waar: de kaarten van .nl zijn veel mooier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de Belgische GC-site kan je op deze pagina een tooltje, nl. Ozi-GPX-tools, downloaden waarmee je allerlei plezante dingen kan doen met je GPX-files, dus als je een gpx-file hebt, met daarin de caches die je nog niet gevonden hebt, dan drop je die effe op het tooltje en maakt hij een wpt-bestand aan dat je rechtstreeks in ozie kan inladen...

 

veel succes :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De puntjes op de kaart van de caches die ik gedaan heb geven mij een orientatie van waar in de buurt de nieuwe cache ligt.

 

"Mijn kaart" is een prima idee, maar dan graag als optie en niet als standaard. Ik zelf heb het liever niet.

 

GRTZ

 

Kruimeltegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de Belgische GC-site kan je op deze pagina een tooltje, nl. Ozi-GPX-tools, downloaden waarmee je allerlei plezante dingen kan doen met je GPX-files, dus als je een gpx-file hebt, met daarin de caches die je nog niet gevonden hebt, dan drop je die effe op het tooltje en maakt hij een wpt-bestand aan dat je rechtstreeks in ozie kan inladen...

 

veel succes ;)

Leuk progje, ik het het script ff aangepast zo dat hij nu ook een link kan maken naar de door GarTrax gemaakte bestanden.

 

Lekker makkelijk voor dat je op vakantie gaat met GarTrax alle cache's downloaden.

 

In de vakantie zonder internet verbinding gewoon van uit Ozi door kunnen klikken naar de cache beschrijving.

 

:thumbup::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...