Peetee Geplaatst 3 mei Geplaatst 3 mei 3 uur geleden zei wicket: Heb me daar als nieuwe gebruiker geregistreerd maar heb nog geen bevestigings mail gehad. 1 uur geleden zei regenboog2: Dat heeft misschien ook wel met de storing te maken. Ja, dat zou zomaar eens kunnen.
wicket Geplaatst 3 mei Geplaatst 3 mei Nu krijg ik een bulk aan validatie mails die allemaal verlopen zijn. Niet echt het neusje van de zalm eerlijk gezegd
on4bam Geplaatst 3 mei Geplaatst 3 mei Daarstraks een CO gecontacteerd (rond 17u30), i.p.v. ogenblikkelijk de copy te ontvangen kwam deze binnen rond 22:15
Linkalovers Geplaatst 4 mei Auteur Geplaatst 4 mei 10 uur geleden zei on4bam: Daarstraks een CO gecontacteerd (rond 17u30), i.p.v. ogenblikkelijk de copy te ontvangen kwam deze binnen rond 22:15 Via "Send message" of 'Send e-mail'? Ik heb de ervaring dat via e-mail e.e.a. eerder gezien en gereageerd wordt.
on4bam Geplaatst 5 mei Geplaatst 5 mei 20 uur geleden zei Linkalovers: Via "Send message" of 'Send e-mail'? Ik heb de ervaring dat via e-mail e.e.a. eerder gezien en gereageerd wordt. Eerst via mail (ik gebruik het messy center alleen als het niet anders kan). Normaal komt de "copy of email" binnen seconden binnen, nu dus na bijna 5 uur.
Aanbevolen berichten