Nikkie71 Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Ik ben sinds kort weer aan het geocachen en kwam pas geleden een auto tegen met een sticker "Geocacher on Tour" met GX nummer. Ik dacht dat dit een trackable was, maar het nummer wordt niet herkent. Kan iemand mij vertellen wat dit GX nummer is en of ik daar iets meer kan/moet doen? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Meestal is een code op een auto wel trackable. Kan het zijn dat je een vergissing gemaakt hebt bij het noteren van de code? Het overkomt mij ook wel eens dat ik denk een code goed overgenomen te hebben, maar eenmaal thuis blijkt er dan toch een foutje in te zitten. Heb ik in plaats van een B een acht geschreven of iets dergelijks. Soms kan ik dat nog wel eens terugvinden, vaak ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiki Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Heb je de code al eens op Google ingevoerd? Misschien gebruiken ze een andere site? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 GX lijkt mischien op GK van GeoKrety. Kijk eens op https://geokrety.org Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikkie71 Geplaatst 12 augustus 2018 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2018 Bedankt voor de reacties. Om te voorkomen dat ik een schrijf fout maakte heb ik ook een foto van de sticker gemaakt. Ondanks dat heb ik de o en 0 verwisselt en de 8 en B en alle combinaties. Geen geluk, ook niet via google. Ook heb ik op geokrety.org gekeken, maar daar is de code en alle verschillende combinaties niet bekent. Hopelijk heeft iemand nog een idee, en anders helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Gewoon zomaar een idee: als je de X eens vervangt door een C. Dus GC12345 i.p.v. GX12345 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikkie71 Geplaatst 12 augustus 2018 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2018 7 minuten geleden zei Peetee: Gewoon zomaar een idee: als je de X eens vervangt door een C. Dus GC12345 i.p.v. GX12345 ... Goed idee maar helaas mocht dit ook niet helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Jammer. Misschien is ie gewoon nog niet geactiveerd? (al denk ik dat je daar dan een melding van zou moeten krijgen ...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden