Viervoeter Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Ik doe graag multi's en neem daar het liefste een uitgeprinte pagina mee. De functie Print: No Logs gebruik ik daarvoor. Ja, ik weet het, het is ouderwets in deze tijd. Maar zo werkt het toch het beste. Mijn probleem is dat bij het printen de coordinaten die in de listing staan gegeven in de Aditional Waypoints worden niet gegeven bij de printweergave. Natuurlijk heb ik het al op meerdere manieren geprobeerd, zelfs op een totaal andere pc op een andere locatie, dus een ander ip nummer. Daarna de helpdesk aangeschreven van GC en dit probleem gemeld en vermeld wat ik al geprobeerd heb. Het antwoord was dat ik de cookies moet verwijderen. Vreemd. Hoe komen die dan ook op een andere pc met ander ip nr Maar goed ik verwijder alle cookies e.d. maar ik heb nog steeds hetzelfde resultaat. Wat kan ik nu nog doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Toevallig heb ik vanochtend een tweetal listings uitgedraaid met inderdaad ook de optie 'no logs'. En ook bij mij staan de coördinaten er niet op. Ligt dus niet aan jouw computers, maar is een bug op de .com-site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viervoeter Geplaatst 28 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2018 Ik zie dat ik nu antwoord terug heb, want uiteraard melde ik dat ik niet de enige ben met dit probleem. Had het namelijk ook al bij anderen nagevraagd. Dus ik ga maar proberen in mijn slechte engelse taal uit te leggen hoe ik print. Snap niet dat dit zou moeten want het is toch een logische weg hoe je moet printen. Citaat Hello Viervoeter- Thank you for contacting Geocaching HQ. I understand that others are having this issue and we would like to fix the issue promptly. If you could please send me a screenshot of the Print Preview screen as well as a step by step process. With this information I can make a report to our engineers, but i'll need as many details as you can provide. Best regards, Andrew Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 (bewerkt) Hier net zo, ik heb het niet getest, maar de coördinaten worden wel in de GPS geladen??? Pazzipanten 28 januari 2018 bewerkt door pazzipant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
volksdansje Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Ja, hier ook een ouderwetse cacher, die gewoon nog print, nu moet ik handmatig bv. de P erop schrijven en ook bij multi's krijg je niet de punten uitgeprint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Je kan ook gewoon Ctrl+P doen (of Afdrukvoorbeeld, als je wat meer controle over je printjes wilt hebben). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viervoeter Geplaatst 30 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2018 Ze wisten het al....... en dan meld hij dan net pas, om 5:50 uur. Citaat Hello Viervoeter- Thank you for contacting Geocaching HQ. We are aware of this printing issue. We apologize for the inconvenience and hope to get this issue resolved soon. Best regards, Andrew Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden