regenboog2 Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Appeltaart staat in de koeling, er is genoeg voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Dan gaat er na de ochtendtraining in de duinen ook een stukje bij de koffie.Eens kijken of ik er vanmiddag nog uit ga - het zonnetje schijnt, bij winterse temperaturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Hè, ik zie dat mijn eerste reactie niet doorgekomen is. Ik ben wel benieuwd, heb je nog iets leuks gedaan vanmiddag Birdie.NL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Jazeker, een tentoonstelling bezocht en daarna met een mede-geocacher een paar mogelijke cache-plekken uitgezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Oh leuk, bezig met iets nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Persoonlijk niet - maar ik heb twee CO's geholpen bij hun aandeel in https://www.geocaching.com/geocache/GC7H7NJ_geopoly-event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Gelukkig - het geocafé is ook weer open voor reacties. Meteen een pot thee en een schaal met koekjes neergezet. Aanvallen voordat de thee lauw is geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Goed gedaan, ik neem meteen een kopje en een koekje natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen. Ik heb het borreluurtje gemist, maar heb wel voor een ontbijtje gezorgd. Wie wil kan aanschuiven. Als je een lunchpakketje nodig hebt, kun je iets van de ontbijttafel meenemen, er is genoeg. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Heerlijk geluncht - zo kan ik er weer een middag tegen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 De weermannen zeggen dat er in het westen kans op zon is. Fijn dat ik iedere keer in een ander deel van het land woon, ik zit heerlijk met een boek in het zonnetje! Voor de harde werkers onder ons: over een uurtje kunnen we lunchen. Er zijn (stok)broodjes met kaas of paté en er staat vast ook nog wel ander beleg on de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik krijg ineens een enorme trek in tomatensoep. Hebben jullie dat nou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Nou, nee. Toen lag ik toch al op één oor. Maar voor het geval dat je vandaag weer trek hebt, zal ik ervoor zorgen dat er een pan verse, eigengemaakte tomatensoep klaar staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten