Tovenaartje Geplaatst 30 juni 2018 Geplaatst 30 juni 2018 Natuurlijk wel. Het ijs komt pas na de BBQ.
Peetee Geplaatst 2 juli 2018 Geplaatst 2 juli 2018 Tjonge wat een partij: België - Japan !!! ? Alle respect voor Japan, maar een terechte winnaar!
regenboog2 Geplaatst 6 juli 2018 Geplaatst 6 juli 2018 Hoi Peetee, heb je weer gekeken. Mooie strijd was het weer. Zouden ze kampioen worden?
Peetee Geplaatst 6 juli 2018 Geplaatst 6 juli 2018 Jazeker!! Prachtige partij!! Nu Frankrijk opzij zetten ...
regenboog2 Geplaatst 28 juli 2018 Geplaatst 28 juli 2018 Goedemorgen Gisteren de maan gezien? Hier helaas niet zo goed, want er waren nogal wat wolken. Pas nadat de verduistering weer onvolledig werd konden we het goed zien. Ook Mars was toen goed te zien. Vanacht hadden we een beetje onweer met wat regen. Nu dikke wolken, ik ben benieuwd. Hopen maar dat we vandaag wel wat regen krijgen, maar niet wegspoelen.
Peetee Geplaatst 28 juli 2018 Geplaatst 28 juli 2018 Ja, hij was het eerste uur moeilijk te zien. Maar daarna werd het wat beter.
regenboog2 Geplaatst 28 juli 2018 Geplaatst 28 juli 2018 Mooi Peetee, dat rode hebben wij dus net gemist.
regenboog2 Geplaatst 8 augustus 2018 Geplaatst 8 augustus 2018 Goedemorgen Een grijze start hier vandaag. Dat mag nog wel even zo blijven, want het onweer van afgelopen nacht heeft het flink benauwd gemaakt. Drie keer wakker geworden vannacht. Het heeft voornamelijk hard gewaaid, overal liggen bladeren en takjes nu. De neerslag viel gelukkig mee, geen ondergelopen straten hier en onze plantjes hebben het hard nodig. Wij gaan ze in ieder geval niet groen verven, zoals ik gisteren op het nieuws zag. De skûtjes zullen wel weer een spannende wedstrijd kunnen hebben vandaag, denk ik.
Peetee Geplaatst 8 augustus 2018 Geplaatst 8 augustus 2018 Hier hetzelfde regenboog! Gisteravond om een uur of half twaalf gaf de thermometer nog steeds 27 graden aan. Dus hier ook een benauwde nacht gehad.
Peetee Geplaatst 3 november 2018 Geplaatst 3 november 2018 (bewerkt) Zijn er meer die last hebben van de Ziggo storing? Het ligt er hier al een aantal uren uit. 22:06: En we zijn er weer!! 3 november 2018 bewerkt door Peetee
de kikkers Geplaatst 4 november 2018 Auteur Geplaatst 4 november 2018 Goedemorgen allemaal, 11.23: Wij zijn er ook!! Peetee: Zullen met een kopje koffie gezellig bijkletsen over de prestaties van Max en gisteren van Epke? Alle stamgasten zijn natuurlijk, net zoals alle andere dagen van de week, van harte welkom. Ik heb speciaal voor de gelegenheid appeltaart gebakken. Voor de niet koffiedrinkers onder ons: er is ook thee en sap. Fijne dag, de Kikkers
Peetee Geplaatst 4 november 2018 Geplaatst 4 november 2018 Hallo Kikker! Ja, wat was-tie weer goed hè? Onze Epke! Ik drink even een bakkie mee Kikker!
Aanbevolen berichten