Peetee Geplaatst 13 februari 2018 Share Geplaatst 13 februari 2018 Ja, het was weer superspannend allemaal. Mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 14 februari 2018 Share Geplaatst 14 februari 2018 Vandaag pas wat later aangeschoven, maar wat is het weer spannend. De lunch staat weer klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 februari 2018 Share Geplaatst 15 februari 2018 Goedemorgen Het café is er weer klaar voor. Het scherm staat aan en er wordt eigengemaakte groentesoep voorbereid. Natuurlijk zijn er ook weer broodjes. Wie wil kan even binnenlopen tijdens het schaatsen en aanschuiven voor de lunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 februari 2018 Share Geplaatst 15 februari 2018 Jammer, niet gelukt vandaag. Maar zilver is ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 februari 2018 Share Geplaatst 15 februari 2018 Jammer, dat ging niet goed met Sven. Maar een mooie overwinning voor Ted-Jan Bloemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 Vandaag weer goud! Ik was net op tijd om de laatste rondjes van Esmee te zien. Knappe race. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 Ja, was weer heel mooi! Maar sneu voor Annouk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 Ja, ze had knap gereden met een pr. En het was maar zo’n klein verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Het scherm staat weer aan, de eerste run is alweer geweest. Wie mee wil kijken is van harte welkom. Natuurlijk hebben we weer een heerlijke lunch klaarstaan voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 februari 2018 Share Geplaatst 22 februari 2018 Ben ik even blij dat het grote scherm weer aanstond in het café. Kon ik tijdens de lunch even genieten van het shorttrack, wat was het spannend. Eerst een prachtige finale bij de mannen en daarna een mooie gouden race van de oranje stuiterbal!! Daar kunnen we wel een drankje op nemen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 februari 2018 Share Geplaatst 22 februari 2018 Doen we regenboog! Het was weer een feestje om het schaatsen te volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 februari 2018 Share Geplaatst 23 februari 2018 En alweer goud!!! Nu voor Kjeld Nuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 23 februari 2018 Share Geplaatst 23 februari 2018 Wat knap, z’n tweede goud! Vandaag heb ik toevallig niet live kunnen kijken, dus ga ik zo meteen even terugkijken. Het zal vast spannend geweest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 24 februari 2018 Share Geplaatst 24 februari 2018 Wat een rare voorrondes voor de massastart, maar wel spannend. Voor de lunch hebben we tomatensoep en er zijn quiches met spinazie en geitenkaas. Kunnen we lekker nog even schaatsen kijken. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Brrr, de wind is koud zeg. Zijn er al mensen die op natuurijs hebben kunnen schaatsen? Misschien in het noorden? Ik heb de haard al opgestookt in ons café. Wie wil kan rond zes uur aanschuiven voor zuurkool met spek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten