Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ben overgestapt van Oregon 550 naar de 700.

Wat ik tijdens het cache al direct mis:

1.Waar en hoe vindt ik de hints van de caches terug?Onder 'geocaching kan ik alleen naar de gekozen cache toe gaan. Mis ik iets ?(instelling ?)

2. Hoe vind je alle gevonden caches terug ?

Waarschijnlijk is het makkelijk als je weet hoe ,maar de layout is toch een groot verschil met de 550. :wistling:

grtz

Golferyves

Geplaatst

Golferyves: welkom op het forum

Wij kunnen je geen goed antwoord op je vraag geven. Wellicht zijn de geocachers die het kunnen nu zelf aan het cachen.

Succes

Groetjes

van de kikkertjes

Geplaatst

Ik ben net terug uit het buitenland, maar herken je probleem.
Ik ben overgegaan van een 300 naar 700 en liep / loop ook tegen deze dingen aan. Via google ben ik een heel eind gekomen.
En gewoon proberen in het veld. Ik red me er nu prima mee, ook al zou ik soms nog wel iets anders willen hebben.
Omdat ik de laatste weken niet aan het cachen ben geweest, weet ik het niet meer precies, maar wel dat je op één van de twee knoppen aan de zijkant moet drukken, één- of tweemaal. Dan kom je verder in het menu.
De gevonden caches blijven helaas tussen de andere caches instaan. Tenminste bij mij, maar wellicht heb ook ik nog niet ontdekt hoe ik dit kan veranderen.
Veel plezier ermee, ik heb er geen spijt van!

Geplaatst

Op de 600 kan ik de hint alleen zien van de cache die geselecteerd is volgens mij. Ik schat dat dat op de 700 niet anders is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

je kunt de instelling van de 700 ook zetten op klasiek en dan werkt deze het zelfde als de 600 serie.

voor mij is het ook een hele verandering qua omgang want ben zelf al ruim 10 jaar de map-series gewent.

op de site van waypoint staat bij de 700 serie een korte uitleg filmpje over hoe sommige instellingen werken, ook op you tube een paar prima demo filmpjes gevonden die in het engels en duits zijn maar wel goed en duidelijk zijn.

Geplaatst

Ben overgestapt van Oregon 550 naar de 700.

Wat ik tijdens het cache al direct mis:

1.Waar en hoe vindt ik de hints van de caches terug?Onder 'geocaching kan ik alleen naar de gekozen cache toe gaan. Mis ik iets ?(instelling ?)

2. Hoe vind je alle gevonden caches terug ?

Waarschijnlijk is het makkelijk als je weet hoe ,maar de layout is toch een groot verschil met de 550. :wistling:

grtz

Golferyves

1. Als je een cache geselecteerd hebt (GA) dan kun je door de kaart weg te swipen naar het gegevensscherm met de tijd, snelheid etc. gaan (de andere is het kompas). Helemaal bovenin het scherm zie je de naam van de cache. druk daarop en je krijgt een ander scherm met daar oa de hints.

Je kunt er ook komen door 1x op de aan/uit toets te drukken en dan geocaching button te kiezen.

2. Je gevonden geocaches vind je terug door het filter gevonden caches aan te zetten. Staat standaard uit.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb verwoord.

Geplaatst

Bedankt iedereen voor de hulp........vooral DKHDKH.

1. dat 'swipen' werkt niet bij mij. Ik heb nu gevonden dat als ik op icoon "snelheid" druk inderdaad de 'cachenaam ' bovenaan komt te staan en dan kun je de hints lezen , loggen enz

2 de 2e hint : 1x aan/Uit knop drukken geeft bij mij 'verlichting' instellen. Dus misschien komt dat door de instelling 'standaard'?

Ik heb al veel sites afgelopen om een en ander op te zoeken , ik vind echter de uitleg ZEER SUMMIER.en oppervlakkig/ Foei Garmin !(maar dat wisten we)

ps waar is de tijd dat toen de 60 csx uitkwam 'iemand' zich geroepen voelde om de HELE uitleg in een PDF te zetten , zelfs met afbeeldingen.

Dat waren nog eens tijden !! (hi)

nu heeft niemand hier nog tijd voor of wil hiervoor tijd maken(omdat het waarschijnlijk toch niet wordt geapprecieerd?)en op dat punt is de firma Garmin geen aanrader

Soit:

Ik heb nog een ITEM niet gevonden en waarschijnlijk dus DIEP verstopt.

vraag : hoe kan ik de Trip gegevens resetten ?

Geplaatst

Ik heb nog een ITEM niet gevonden en waarschijnlijk dus DIEP verstopt.

vraag : hoe kan ik de Trip gegevens resetten ?

Ik heb geen 700 maar een 600 en misschien gaat het op dezelfde manier, op het start scherm heb ik een icoon "Tripcomputer" tik daarop en tik daarna op de drie streepjes rechts onderaan daar staat bij mij "Reset" waarna je kan kiezen wat je wilt resetten.

Geplaatst

Bij mij: in activiteiten modes linksonder op de 3 streepjes drukken. Scrollen naar "herstel" en dan herstel reisgegevens. Ik hoop dat dit jouw probleem oplost

Geplaatst

Oke ik heb het gevonden................

inderdaad Activiteitsgeschiedenis opstarten , dan bovenaan kiezen :(4 icons

laatste icoon (iets met schoorsteen en bergen ?) daarop drukken en zie , kom je in het scherm en dan beneden rechts de 3 streepjes drukken ,dan krijg je

Herstelreisgegevens

Wis alle via punten

Clear current activity (waarom in godesnaam in engels !!! foei Garmin

Herstelactiviteitsinstelling

Herstel alle instelling

Iedereen weeral bedankt om mee te zoeken , misschien gaan we evenveel plezier aan de 700 hebben als aan de 60 csx en 550

golferyves

Geplaatst

Ik heb wel een beschrijving in PDF, van Garmin zelf.

21 pagina's, zeg het maar als je deze graag wil hebben.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...