Linkalovers Geplaatst 24 maart 2017 Geplaatst 24 maart 2017 (bewerkt) Onze eerste gelogde cache was op 13 april 2009, namelijk 'Sporen uit de prehistorie' ( GC2786 ). Een leuke wandeling, die ondanks de zeer korte log , indruk op ons maakte. We waren enkele maanden daarvoor al besmet met het Geocaching virus, maar vanaf dat moment ongeneeslijk besmet met het Geo-wandel-virus. Ps. en........ja, alles moet geleerd worden. Ook het schrijven van logjes. 24 maart 2017 bewerkt door Linkalovers
Viervoeter Geplaatst 25 maart 2017 Geplaatst 25 maart 2017 Leuk draadje In aanraking gekomen met cachen door: Zoeken op het www naar een mooi wandelgebied stuitte ik op een blog waar geocaching vermeld werd.Logje: Onze eerste cache gevonden! Bedankt het was heel spannend. Om 15:00 gelogd in het boek. Alles goed bekeken en er een foto van gemaakt, helaas kan ik deze niet opladen daar ik de usb-kabel van mijn digicam niet bij me heb.Er is in jullie hotel echt voldoende plaats voor logee's en er wilde er toch 1tje met ons mee reizen. Sorry daarvoor. Maar ik weet zeker dat dit ons aanzet om deze gast ergens anders te droppen.Linkje: https://coord.info/GC1NZE3We hebben bijna weer een jubileum te vieren en wel op 2 april a.s. 1
keske27 Geplaatst 25 maart 2017 Geplaatst 25 maart 2017 keske27 found Dikhuid (GOED TOEDEKKEN AUB)Sunday, 03 November 2002Zuid-Holland, Netherlands W 5.5 km from your home location Edit Log Delete Log Upload Image Gevonden na een goede voorbereiding thuis,we hadden alleen geen pen bij ons om logboek in te vullen.(had het graag gedaan)We hadden hem eerst al gevonden toen hij op het pad lag, waar hij niet hoorde.Al met al een leuke speurtocht gehad met de kids. in haai/octopusuit kikker/scout embleemKeske27 [last edit: 11/3/2002 12:09:03 PM PST] 1
de kikkers Geplaatst 26 maart 2017 Geplaatst 26 maart 2017 Hoi Dupe: Een ding is zeker: nu begrijp ik je blauwe subschrift pas Ja! Je bent behoorlijk zwijgzaam Groetjes Kikkertje
Diederikus Geplaatst 26 maart 2017 Geplaatst 26 maart 2017 Een ding is zeker: nu begrijp ik je blauwe subschrift pas Ja! Je bent behoorlijk zwijgzaam Klopt. Mijn e-mails beperken zich meestal tot "Ja" of "Nee". Ik weid alleen uit als iemand daar specifiek om vraagt. Gebeurt helaas vaak.
Van Stolk Geplaatst 26 maart 2017 Geplaatst 26 maart 2017 (bewerkt) Heel in het begin heb ik deze cache nog gevonden met mijn garmin zūmo. Alhoewel een motor navi kent deze nog wel funties als peil en ga. Ik wist in de tijd via tv (editie Nl) van whereigo. En was daar eigenlijk naar op zoek. Aangezien dit door een gebrek aan toestelmogelijkheid afviel,(nog steeds) Ben ik opzoek gegaan naar deze cache. Niet wetende wat ik eigelijk zocht nog best lang bezig geweest met zoeken ook. 26 maart 2017 bewerkt door Van Stolk 2
paulus Geplaatst 11 februari 2019 Geplaatst 11 februari 2019 25-11-2001 Wachtend op m'n GPS bestelling uit de USA, (die gele Etrex), met een stafkaart m'n eerste cache gelicht Loonse en Drunense Duinen a.k.a. Dutch Sahara Groeten Paulus
Aanbevolen berichten