regenboog2 Geplaatst 29 mei 2017 Geplaatst 29 mei 2017 Is er nog wat witlof? Dan schuif ik ook nog even aan. Als toetje kan ik rabarber met aardbeien aanbieden en eventueel een bolletje ijs erbij. Hier schijnt het zonnetje ook nog een beetje. Hopenlijk valt het mee met het onweer en dan vooral met de hagelstenen. Bij mij staat de schade van het afgelopen jaar nog op het netvlies, dat was echt niet leuk in oost Brabant. Veel daken, ramen en kassen gesneuveld.
Pa en Ma Beer Geplaatst 29 mei 2017 Geplaatst 29 mei 2017 ik wil ook omweer lekker tussen de bergen. Het is nu 22 Gr. 50 Km hier vandaan is het al begonnen. Met een borrel naar de lucht kijken. Wij zitten er klaar voor. . Groet van Pa e nMa Beer
regenboog2 Geplaatst 29 mei 2017 Geplaatst 29 mei 2017 Onweer kan ook altijd zo lekker blijven hangen tussen de bergen. We hebben wel eens meegemaakt dat we in de zon zaten te kijken hoe het aan de andere kant van een meer waaide en onweerde en het bleef daar gewoon de hele middag hangen. We pakken hier ook een drankje, lekker op het terras want daar is het fijner dan binnen. Proost!
de kikkers Geplaatst 30 mei 2017 Geplaatst 30 mei 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Het ontbijt staat klaar. Met als extraatje gebakken roerei Als jullie naar buiten gaan, vergeet dan niet om een lekker warm vest of regenkleding mee te nemen. Wellicht hebben jullie dat later op de dag nog nodig Groetjes van Kikkertje 30 mei 2017 bewerkt door de kikkers
de kikkers Geplaatst 30 mei 2017 Geplaatst 30 mei 2017 (bewerkt) Hoi Wie komt er koffie drinken? Ik heb een beetje erg veel last van het lege nestsyndroom. Het gaat gelukkig iets beter met de kikkervis dochter, Ze is weer terug verhuist naar haar eigen flat. Dat betekent echter wel, dat ik alleen aan het koffie drinken ben, en het voelt ook alleen Het voorstel is om er een roze dag van te maken en ons te concentreren op de inhuldiging morgen van Tom Ik heb mijn roze T-shirt al aan. De koffie mét roze koek staat klaar. Wie komt er gezellig? Groetjes van Kikkertje 30 mei 2017 bewerkt door de kikkers
Pa en Ma Beer Geplaatst 30 mei 2017 Geplaatst 30 mei 2017 Wij komen er wel even bij zitten ben je niet zo alleen. lekker koffie met roze koeken. Herlaas gisteren geen omweer gehad. Vandaag weer zonnig Nu 25 Gr. Groet van Pa en Ma Beer Wij komen er wel even bij zitten ben je niet zo alleen. lekker koffie met roze koeken. Herlaas gisteren geen omweer gehad. Vandaag weer zonnig Nu 25 Gr. Groet van Pa en Ma Beer
de kikkers Geplaatst 30 mei 2017 Geplaatst 30 mei 2017 (bewerkt) Hoi allemaal, hoi Pa en Ma Er is koffie en thee. Straks gaan we de pizzabezorger bellen, dan kunnen Pa en Ma ook gezellig mee eten Zijn er nog liefhebbers die mee willen eten? Groetjes van Kikkertje 30 mei 2017 bewerkt door de kikkers
regenboog2 Geplaatst 30 mei 2017 Geplaatst 30 mei 2017 Ja, lekker. Ik lust ook wel een stukje pizza. Is het nog terrasjesweer? Hier waait het redelijk, we moeten onze pizza natuurlijk niet achterna moeten rennen.
de kikkers Geplaatst 30 mei 2017 Geplaatst 30 mei 2017 Hoi allemaal, hoi Regenboog Wat de wind betreft is het je laatste idee geworden. De pizza wilde niet naar ons toe komen rennen dus moesten wij de pizza achterna Zelfs met de auto, in verband met de wind Nu is het redelijk rustig, dus we kunnen nog wel iets drinken op het terras? Groetjes van de kikkers
regenboog2 Geplaatst 30 mei 2017 Geplaatst 30 mei 2017 Ik doe mee, nog een uurtje lekker buiten zitten!
Pa en Ma Beer Geplaatst 30 mei 2017 Geplaatst 30 mei 2017 kijk hier maar even. Deze cache hebben we vandaag gedaan. Tunnel uit tunnel in. https://youtu.be/ywTHwCv5jPw Groet van Pa en Ma Beer
barny Geplaatst 31 mei 2017 Geplaatst 31 mei 2017 Qwa geocachen stelt het natuurlijk geen fluit voor, de moeite van het uitstappen niet waart, de omgeving prachtig en de conversatie tussen de piloot en co piloot is pas echt hilarisch "JAA, DAT DOE IK!!! " Barny
de kikkers Geplaatst 31 mei 2017 Geplaatst 31 mei 2017 Goedemorgen allemaal, goedemorgen Pa en Ma, goedemorgen Barny Barny: Ik geniet geweldig mee met de reis van Pa en Ma. En ja, de conversatie tussen piloot en co piloot is hilarisch. Ik denk dat het er in de gemiddelde auto precies hetzelfde toe gaat. Enige zelfkennis is aanwezig bij de co pilote van de kikkers Vraag: Zullen we de route van Pa en Ma samen rijden en dan kijken hoe "onze" film er uit komt te zien? Bijna vergeten:Boterhammetjes met roze vruchtenhagel zijn aanwezig voor de liefhebbers Fijne dag maken Kikkertje
de kikkers Geplaatst 31 mei 2017 Geplaatst 31 mei 2017 (bewerkt) Hoi allemaal Komen jullie? Het is gezellig hier. Dochter Kikker is op bezoek voor thee, koffie en de avondmaaltijd. We gaan hamburgers bakken op het terras. We eten bijtijds vanavond, in verband met de huldiging van Tom en voetbal Wie wil is van harte welkom Groetjes van de kikkermeiden 31 mei 2017 bewerkt door de kikkers
Aanbevolen berichten