de kikkers Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 (bewerkt) Hoi Barny Nee, ik vind het geen leuk logje. Jij was duidelijk een vreemde eend in de bijt. Jammer Kom je bij ons een broodje eten? Groetjes van de kikkermeiden 12 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 ach, als geocacher bij een gemiddeld event ben ik dat wel vaker, #vreemdeEend ik ga voor de tweede ronde #Lunch Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Hier een puzzel voor het kikkervisje. http://four.flash-gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=4054386&k=64261685 De rest mag natuurlijk ook aan het werk. Dit is een kadootje voor het kikkervisje. We komen elkaar wel weer eens tegen. Hij staat klaar. Groet van Pa en Ma Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Lieve Pa en Ma Beer Dank jullie wel voor de puzzel Ik ga broodjes smeren, eten jullie mee? Groetjes van de kikkertjes Er is genoeg, iedereen mag aanschuiven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Ik heb het kleinste broodje uitgekozen (voor de gezelligheid), want op het werk heb ik ook al gegeten. Vanavond eten we capucijners met spekjes en salade erbij, of appelmoes. Willen jullie aanschuiven? Dan maak ik extra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Regenboog Lekker en gezellig Dan hoeven wij geen eten te koken vanavond Zullen wij om 16.00 uur voor een beker soep zorgen? Annelieke heeft van Pa en Ma een hele mooie puzzel(beker) gekregen Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Doe ons ook maar een soepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Ja lekker, ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Wat een gave beker (ik heb 'm ook even gepuzzeld). Daarmee mag je vast meedoen aan het rondje soep. Wel oppassen in de buurt van dat toetsenbord hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Annelieke is echt enorm blij met die beker. Echt mega blij. Ik wou dat ik zo'n beker had... Een jaloers kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Ideetje voor je verjaardag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Regenboog: Die kikker groene mok met mijn naam er op? Ja, die wil ik wel voor mijn verjaardag hebben... Je hebt lekker gekookt. De capucijners en salade smaken prima. Dank je wel voor het koken Groetjes van de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Koffie en thee wordt gezet. Wie zin heeft, kan langs komen Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 ontbijt gemaakt, nog even afwachten waar ik vandaag ergens in NL een stickertje ga halen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Goedemorgen allemaal Barny: Wat lief Dankjewel voor het ontbijt Iedereen kan aanschuiven, want er is genoeg Wij weten waar we vandaag een stickertje gaan halen, misschien komen we elkaar nog tegen. D;at zou wel leuk zijn Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten