regenboog2 Geplaatst 21 maart 2017 Share Geplaatst 21 maart 2017 (bewerkt) Een kopje thee met een chocolaatje gaat er wel in tijdens het koken. Ik zal een ruime pan roerbak met kip maken, dan kan iedereen aanschuiven. Verder zal er weinig van cafébezoek komen deze week. Vanavond heb ik studieavond met collega's en ik moet ook nog veel voorbereiden voor een cursus op vrijdag en zaterdag. 21 maart 2017 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 maart 2017 Share Geplaatst 21 maart 2017 Hoi Regenboog Lekker roerbakkip, daar hebben we net trek in. We schuiven gelijk aan Succes met de studieavond en groetjes aan de collega's Welke cursus ben je aan het voorbereiden? In het onderwijs blijf je bijscholingscursussen volgen Koffie wordt gezet Dus wie trek heeft in een bakkie kan langs komen. Groetjes Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 21 maart 2017 Share Geplaatst 21 maart 2017 Koffie graag.. Morgen wordt het lente ,dus dat word hard werken in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 maart 2017 Share Geplaatst 21 maart 2017 Pa en Ma: liever twee sapjes.. We hopen ook, dat we morgen lekker van het zonnetje kunnen genieten Slaap lekker de kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Goedemorgen allemaal, Het ontbijt staat klaar Het zijn bruine boterhammen met vruchtenhagel geworden, met thee en koffie. Tot zo Groetjes van de kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Hallo allemaal De thee en koffie wordt gezet. Vanmiddag is het mintthee geworden. Tot zo groetjes van de kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 (bewerkt) Goedenavond allemaal, Er is koffie en thee. Ook de televisie staat aanKomen jullie iets drinken? Groetjes van kikkertje 22 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen allemaal Het wordt mooi weer vandaag. Het ontbijt staat op het buffet en is vandaag licht verteerbaar, zodat iedereen snel naar buiten kan... Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) Goedemiddag allemaal Thee en koffie wordt gezet Jullie zijn welkom. Tot zo Groetjes van de Kikkertjes 23 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Hallo allemaal Komen jullie eten? Op het menu staat: hete boontjes met hete kip Groetjes van de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Hete boontjes met hete kip. Daar waren we wel aan toe. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Zo, de koffer is gepakt. Ik ben er klaar voor, op naar de cursus. Nog even een lekker bakje thee in het café. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Gezellig Regenboog Ik heb kamillethee gezet,dan kunnen we straks lekker slapen Wil iemand anders nog iets drinken? Groetjes van de bar gezellige dames achter de bar de kikkertjes en Regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 24 maart 2017 Share Geplaatst 24 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Het ontbijt staat op tafel. Komen jullie eten Groetjes van de Kikkers 24 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2017 Graag. Doe mij maar een koffie erbij, Kikkertje. Het zonnetje is er hier alweer volop bij! Hoe is dat bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten