de kikkers Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Koffie en thee wordt gezet. Ik hoop dat het weer een gezellige avond gaat worden. Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Ha, lekker, doe mij maar een kopje thee. Het was echt lente vandaag, ik ben heerlijk in de tuin blijven zitten na de picknick. Geen kikkertjes gezien kikker? Bij ons in de buurt houdt het IVN wandelingen met informatie over de paddentrek. Dat zijn geen kikkers natuurlijk, ik zal eens nazoeken of die ook op reis gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 (bewerkt) Regenboog We hebben gepicknickt bij familie. Deze oom, is eigenaar geweest van een bloembollenkweekbedrijf Zelfs In de achtertuin van dat bedrijf zagen wij alleen maar bloembollen. We waren daar dan ook heel onzichtbaar aanwezig. De andere kikkers zijn, vermoedelijk, op de vlucht geslagen door onze aanwezigheid? Ik hoop dat je met deze uitleg iets kan. Wie komt er iets drinken? Groetjes van de kikkertjes 12 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Doe ons maar een borel.. De heledag bezig geweest in mijn volkstuin. Tuinbonen sla radeis aardappels braamstruik alles zit weer in de grond. Kikker kom je nog een nieuwe puzzel halen. Groet Pa Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Heel graag Pa en Ma Beer De vraag van de kikkerprinses is alleen wanneer? Ze heeft er zo van genoten en het eindresultaat is prachtig Jullie kunnen deze week op de deurmat gaan liggen... Liefs van de Kikkerprinses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Tuinbonen sla radijs aardappels braamstruik alles zit weer in de grond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Goedemorgen allemaal, Er staat een nieuwe werkweek voor de deur. Maar eerst nog even gezellig ontbijten in het café Eet smakelijk allemaal, Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Waar is iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) In het café aan de koffie. Komen jullie ook Pa en Ma? Groetjes van de Kikkerprinses 13 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 We zijn met de lunch bezig Vandaag als extraatje: tomatensoep. Wie komt er eten en wie komt er een lunchpakket op halen? Groetjes de Kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Hallo allemaal, De kikkers hebben gekookt We eten gewoon aardappels, vlees en groente. Wie trek heeft in een hollandse daghap mag aan schuiven. Wie willen er reserveren? Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Ha lekker, Hollandse hap, Ik wil wel aanschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Bedankt voor de hollandse hap. Daar was ik wel aan toe. De hele dag heb ik weer op de tuin gewerkt. Kikkers bedankt voor de ingespoken brief. Ps het is Wim en Catharina. Doei. Ik ga afwassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) Hallo Pa en Ma Ziezo óók de afwas in het café is gedaan. Geen dank voor de ingesproken brief . Dochter kikkervis wilde jullie graag even spreken. De puzzel was geweldig, waarschijnlijk vinden jullie deze week nog post op de deurmat. Annelieke wil graag weten hoe ze aan nog meer puzzels kan komen, omdat ze bij ons in de buurt niet te vinden zijn. eestal hebben jullie goede ideeën en willen vast helpen bij het vinden van nieuwe puzzels...toch? Alvast bedankt namens dochter kikkervis 13 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Tjeempie, wat kunnen emoticons stuiteren. Ik heb ook wel kikkervisjes, maar gelukkig zijn die een stuk rustiger Het helpt natuurlijk ook dat, in het algemeen, kikkervissen meestal goed worden opgevoed Stamgasten Ik heb Barny net in een ander draadje uitgenodigd voor een goed gesprek in het café, dus willen we ons een beetje rustig gedragen Alvast bedankt Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten