Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Even speciaal voor Pa en Ma:

 

Er zijn nu op dit moment twee kikkers bezig met het maken van jullie mysterie puzzel :book:

Dat gaat binnenkort goed komen, zónder hulp. Het eindresultaat gaan jullie echt zien.

Morgen maar eens shoppen voor nog meer van dit soort mysteries :lookaround:

 

XXX

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet het nog niet. Eerst boodschappen doen, want we willen volgende week ook eten. En zonder te zoeken vind ik nog meer karweitjes. Ik zorg er in ieder geval wel voor dat ik even naar buiten ga, want het wordt lekker weer.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Het ontbijt staat klaar met koffie, thee en gekookte eieren

 

Fijne dag maken

 

Wij gaan naar een CITO en de caches van vorige week gaan gelogd worden, dus ik heb vooral een administratieve dag :crybaby:

 

Kikkertje :down:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Helmine :)

 

Dankjewel voor dit advies. We hebben anharu al een write note geschreven.

 

Succes met geocachen.

De kikkers zijn nu op locatie van het CITO Event.

Geocaching Noordkop heeft het druk als er een Event in de buurt is.

Met dank aan boswachter Chris die dit CITO voor geocachers mogelijk maakt.

 

Voor de geocachers die nieuw zijn op het forum: Boswachter Chris, is boswachter bij Natuurmonumenten en vandaag wordt locatie Balgzand onder handen genomen. We gaan allemaal een mooie dag beleven en vanavond van veel fotootjes genieten...

 

Tot later...

Kikkertje :walkman:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

thex, nog steeds feest, wat wordt er gevierd?

Ben je voor je werk op pad, of heb je lekker vakantie? Het klinkt wel goed, wat ik af en toe lees.

Ik wat maar een manier om foto' s te uploaden. Als je het adres van de foto op het web kunt kopiëren, kan je in je log op ' afbeelding' klikken (soort schilderijtje) en daar het adres in plakken. Zou wel leuk zijn, ik ben benieuwd.

 

Voor de gasten: ik ga straks naar de molenbakker en kan voor de lunch zorgen. Er zullen verschillende soorten harde en zachte broodjes zijn, worstenbroodjes en hartige taart. Iedereen kan aanschuiven.

Veel plezier kikkers, ga maar gauw aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Attukal Pongala festival wordt gevierd, al 10 dagen lang. Dag 9 (vandaag) is het hoogtepunt. Alle straten zitten vrouwen langs de kant om exact 10:45 uur een vuurtje te stoken, een banaan te offeren en wat eten aan de Godin. Pongola betekent: boil-over, of te wel laat je potje vol koken. Ik heb 7 km gelopen in1 richting, en je gelooft het niet, maar alle straten zitten aan beide kanten vol met zittende Hindi vrouwen, 3 stenen voor zich, wat hout er tussen en een klei pot erop. Er zijn punten om je potje van water te voorzien. Bananen blad ervoor, wierook, een vuurtje, en dan maar zitten in de gloeiend hete zon zitten koken en offeren. De vele tempels puilen uit. Verkeer wordt geweerd. Ziekenwagens af en aan, want ze kunnen zelf niet tegen de hitte (net als ik). Volle muziek (overigens luid en de hele afgelopen nacht al), bandjes op straat. Alles mooi verlicht in kerstverlichting, met links en rechts extra mobiele offerpunten en mini tempeltjes vol bananen en bloemen.

 

Ik zit er voor werk inderdaad. Ben na 3 uur lopen op mijn laatste been terug gelopen, met al mijn kleren drijfnat. Begon al een beetje hoofdpijn te krijgen en misselijk te worden. En er is nergens een plek om in de schaduw te zitten. Zou nu best een biertje lusten, maar dat mag pas vanavond na 8 uur weer is me verteld. Straks als het weer donker wordt nogmaals op pad gaan. De beloofde olifanten heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas in het arabisch. De tempel op de achtergrond is miljoenen aan goud gevonden achter een deur. Niemand wist er nog van. De gebouwen links maakt onderdeel uit van het East Fort, ooit aangevallen door de Nederlanders toen we op zoek naar peper waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn weer thuis van het CITO Event. Moe maar voldaan zullen we maar zeggen. Het is alleen nu nodig om onder de douche te duiken... :oops:

 

Thee, koffie en warme chocolademelk is aanwezig... :gossip:

 

Kikkertje :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Het is zaterdagavond, het is mooi weer geweest. Ik denk dat er behoorlijk wat geocachers met geocachen zijn bezig geweest.

 

Komen jullie zo naar het café voor een drankje en een hapje?

 

Tot zo

 

Kikkertjes :pepsi::wine::beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...