Pa en Ma Beer Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Gaan we ook weer eens normaal doen. Graag een bordje bitterballen. En een kruidenbitter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Staat al klaar Pa en Ma. Proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen allemaal, Ik zit eindelijk op een hotelkamertje. Alle kikkerotjes slapen en ik kan even mijn dagboek bijwerken. Langs de kust binnendoor naar Zeeland om familie te bezoeken is nog niet gelukt. Wel twee cachen van nn kunnen loggen en uren met de jongste kikker al cachend een goed gesprek gevoerd. Met de kikkers die hun geboortevijvertje al lang hebben verlaten gaat het goed. Morgen ontbijten en dan gaan we voor een nieuwe uitdaging. Lukt het ons om op tijd bij Pa en Ma te komen, iets te drinken en een paar cachen te loggen? We gaan het beleven, gelukkig heb ik paar telefoonnummers in mijn ifoon te tikken. Trust Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Ik denk dat Sanne de mol is. Waarom: haar ogen staan raar, en dat is pretty normal voor een mol Ik denk dat Sanne de mol is. Waarom: haar ogen staan raar, en dat is pretty normal voor een mol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Goeden middag allemaal. Vandaag de kikkers op de lunch gehad. Van naam kennen we elkaar al heel lang. Nu in levende lijve ontmoet. Na dat de buikjes vol waren en de afwas gedaan. Zijn ze weer op pad gegaan. Het was BERE gezellig. Nu tijd waar een bak koffie. Nog lief hebbers Groet Pa Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 (bewerkt) De kikkers hebben het ook heel gezellig gehad bij Pa en Ma. Helaas... De volgende meet-en-greet duurt nog wel even. Morgen gaan we weer richting een andere provincie. Trust allemaal. Lekker slapen gaan Kikkertje 5 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Wat een dooie boel is het hier. Heb ik lekkers gemaakt komt er niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2017 Oké, maar even een polonaise dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Kikkers en Beren. Thee-tje drinken, broodje smeren. Ouwe koeien in de sloot. Het café is herrezen uit de dood. Het schijnt, wat was het hier vroeger leuk. Een gedeelte van de oude garde denkt, erin met de beuk. Maar helaas, die sfeer van weleer. Die hangt hier allang niet meer. Maar ondanks alles zijn we blij. Dat de Kikkers kwaken hier vrij. Met de juiste inzet en goede moed. Komt het met dit café wel goed. Proost! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Pa en Ma, ik wil nog wel even iets komen drinken voordat het bedtijd is. Vandaag ga ik voor thee met honing. Kikkers, ik heb gelezen dat jullie een leuk weekend hebben gehad. Ik ben wel benieuwd of je ook een mooie cache hebt gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) Hoi HH Ei, ei ei, We zijn zo blij want Hiephoi die is jarig en dat vieren wij ei, ei Gefeliciteerd Hiep met je verjaardag Helaas zijn wij verhinderd om langs te komen, in verband met ziekenhuisonderzoeken. Maar we gaan binnenkort weer geocachen hoor en alsnog je verjaardag vieren Neem jij dan de Bossche Bollen mee? Goedemorgen allemaal, Het ontbijt staat klaar. Tast toe... Tot later Kikkertje 7 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Hallo allemaal, De koffie en thee staat klaar. De kikkers zijn er. Voor wie kunnen we koffie en thee inschenken? Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2017 Doe mij maar een bakkie, Kikker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) Gezellig Peetee Dat is dan drie keer koffie Kikkertjes 7 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2017 Van harte, Hiephoi! En nog vele jaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten