MarcoDomi Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Dank jullie wel. ???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Het is 20.00 uur geweest. Tijd voor een bakkie troost Bakkie troost voor Domi , Bakkie troost voor Helmine, Bakkie troost voor Regenboog en een bakkie troost voor de Kikkers Zijn er nog meer gasten die koffie lusten? Groetjes, Domi, Regenboog, Helmine en de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Lekker, ik heb er nog stroopwafels bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 We zijn weer terug van een dagje Duitsland. Paar dozen kruidenbitter gehaald. Kunnen we weer even vooruit. Dus vanavond een rondje van ons Op de terugweg via de Rijn en allemaal kleine weggetjes naar de camping diverse caches bozocht. Er is wel weer harde wind en regen hier. Maar we zitten lekker droog en warm. Kwuffel voor juilie allemaal Tot Morgen Alweer onze laatse dag hier. Je ziet hier allemaal raar geklede mensen ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) Lieve Pa en Ma Beer, TOP, dat jullie al bijna thuis zijn Rijden jullie wel voorzichtig? Met een sleurhut achter de auto, is het echt niet prettig rijden richting huis. Pa en Ma: Dat klopt Het grootste gedeelte van Nederland heeft dit weekend carnaval gevierd En... zijn er geocachers die in het weekend gewoon gecached hebben. De kikkers zijn naar een verjaardagsfeestje geweest Groetjes van Kikkertje 27 februari 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Trust allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Goedemorgen allemaal Voor mij is het ook een normale werkdag, maar het ontbijt staat klaar Wit, bruin en roggebrood. En thee en koffie, mét als extraatje een gekookt eitje Eet smakelijk Kikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 (bewerkt) Ontbijtboel is afgeruimd. Stamgasten voor de lunch verwacht ik ook niet meer. Ik ben aanwezig in het café om een paar leuke caches te zoeken voor ons weekendje weg, dus ik zal het koffiezetapparaat maar aanzetten , ik begrijp nu pas waar de stamgasten zijn! Het is natuurlijk de laatste dag van het carnaval Ik ga me gelijk verkleden Tot straks Kikkertje 28 februari 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Jammer dat je zo alleen was Kikker, maar voor mij was het vandaag ook weer werken. Tussendoor even naar het café kan niet, want ik heb geen wifi op mijn locatie. Ik heb wel water gekookt voor een lekker kopje thee en er is ook weer warme chocolademelk, want het is koud vandaag. Zullen we straks weer samen eten, was gezellig gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Graag Regenboog2 Zal ik koken ? Bij mij staat op het menu erwtensoep, met roggebrood en katenspek. Lust je dat? Op hoeveel STAMGASTEN kunnen Regenboog en de KikkerS rekenen? Gezellig Regenboog Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Ja,lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2017 Doe mij ook maar een bordje snert. De lepel kan er toch wel rechtop in staan, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 (bewerkt) Voor Regenboog en Peetee In verband met drukke werkzaamheden is het diner verschoven naar 21.00 uur. Maar de snert staat op het vuur en er wordt op jullie gerekend Wie willen er nog meer aanschuiven? De Kikkers - 6 Regenboog - 2 Team Peetee - 2 Team Ieniemienie - 6 Tot zo Kikkertje 28 februari 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Dat ruikt goed kikker, nu maar eens proeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Dankjewel Regenboog Lekker hé die soep, gemaakt van Kikkererwten Morgenavond mag jij weer koken Regenboog. Nu ga ik echt bar hangen Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten