Spring naar bijdragen

Yes! Cache Gevonden! Maar Log Is Vol! En Nu?


Fixxer

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Fout Fout Fout,

zo blijft het kwakkelen met die zooi,

het archief is de juiste plaats als de plaaster zelf geen zin meer heeft om zijn cache te onderhouden

als het zo een bijzondere plek is (wat ik betwijfel) gun dan iemand anders om daar een geocache te plaatsen,

iemand die wel zin heeft om de bezoekers het naar hun zin te maken

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik tot nog toe in alle logs in dit draadje heb gemist, is voor mij de belangrijkste reden om wel of niet iets voor een cache te doen: Is de cache ( wandeling/omgeving/de cacheplek/noem maar iets.... ) het waard?

 

Is het een petling die maar ergens willekeurig is neerlegt of is het meer dan dat ( van leuk tot juweel ). Hoe hoger op mijn schaal, hoe 'geduldiger' en 'medewerkender' ik ben. Maar als een C-O mij iets vraag, dan wil ik 'm natuurlijk wel helpen als ik kan ( ook al is het een petling ).

 

 

@Fixxer: een cache die al op maintenance staat (be-)zoek ik nooit. Je weet dat er iets mis is met de cache en persoonlijk vind ik dat je dan ook niet moet klagen, want je had beter een andere cache kunnen zoeken.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dan ook niet echt als klacht bedoeld.

De cache zelf is niet speciaal maar de lokatie wel en als de legger zelf niet bij machte is om onderhoud te plegen is het voor mij maar een kleine moeite om er even heen te gaan.

 

Maar goed ik heb em gemaild nu is het afwachten.....

 

groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een eerder bericht schreef je dat bij de cache het icoontje stond dat er onderhoud nodig is. Ik ben beetje verder gaan spitten...en ik vermoed dat het om deze gaat: https://coord.info/GC3CT0D

Hier staat niet alleen een icoontje aan, maar de cache is zelfs al gedisabled door de reviewer. Zal niet lang duren verwacht ik voor de reviewer hem dan ook definitief archiveert. (Al kun je het proces wat versnellen door een NA te plaatsen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er iets niet deugt aan een cache dan mailen we van tevoren of de co hem gereed wil maken voor ons bezoek. Dat doen ze gelukkig altijd.

voor zo'n hoog bezoek zou ik dat ook doen en ook een thermosfles met warme worstjes neer zetten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ook een thermosfles met warme worstjes neer zetten :)

De enige reden dat wij denken dat wij calorieneutraal geocachen is omdat wij geen calorieën tellen. Als we daarnaast ook nog Chez Blutch gaan dineren dan kunnen zelfs wij onszelf niet meer voor de gek houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...