DeBoer Geplaatst 1 januari 2017 Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Op 28 januari loopt mijn huidige premium membership af. Ik heb van de Kerstman een giftcard gehad om het premium membership met een jaar te verlengen. Als ik op mijn account naar het tabje verlengen ga, wordt ik doorgelinkt en kom op een pagina waarop staat: "Wordt Premiumlid" en de mogelijkheid om je aan te melden of een account aan te maken. Als ik dan op aanmelden klik, kom ik weer op mijn eigen account terecht. Ik kom met geen mogelijkheid op de pagina om mijn Premium Membership te verlengen. Heeft iemand een idee wat ik fout doe, of zit er een bug in de site?? 1 januari 2017 bewerkt door DeBoer
brouwertjes Geplaatst 1 januari 2017 Geplaatst 1 januari 2017 Zo kom je bij de juiste pagina: https://payments.geocaching.com/?renew=true
Tovenaartje Geplaatst 1 januari 2017 Geplaatst 1 januari 2017 Bij mij lukt het wel. Als ik rechtsboven op renew klik, kom ik op een pagina waar ik kan kiezen voor 1 jaar (automatisch verlengen), 3 maanden (automatisch verlengen) of giftcard. Geen inlogmogelijkheden omdat ik al ingelogd ben.
DeBoer Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Geplaatst 1 januari 2017 Brouwertjes, via deze link kom ik weer op de eerder genoemde pagina, Wordt Premium lid, Aanmelden of account maken. Als ik op aanmelden druk, om ik weer op mijn eigen pagina. Heel vreemd.
Peetee Geplaatst 1 januari 2017 Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd? Of de internet-cache geleegd? 1 januari 2017 bewerkt door Peetee
DeBoer Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Geplaatst 1 januari 2017 Peetee, alles geleegd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik gebruik Edge, maar met Internet explorer hetzelfde probleem. Op de tablet lukt het wel dus dat ga ik dan maar doen. Geen idee waar het aan ligt. ..met Chrome lukt het dan weer wel, gewoon op de PC. Waarschijnlijk een IE bug. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Aanbevolen berichten