Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Mendax2010

Geotours - Weet Iemand Meer Hierover?

Question

Na een aantal frustrerende weken van 'geen reactie uit Seattle' probeer ik het hier:

Kan iemand mij meer vertellen over Geotours? Voor zover ik erover heb kunnen lezen, ziet het er erg commercieel uit

en lijk je te moeten betalen om er 'iets' mee te willen.

Nu heb ik totaal geen interesse in een multi-cache beladen met kortingsbonnen voor ijssalons om de hoek van een waypoint

of een toegangskaartje voor een attractie, want daar lijkt Geotours vooral over te gaan. Reclame voor de businesses in de omgeving

van de cache...

Maar......... stel dat je mensen zou kunnen trekken naar een meerdaagse multi-cache in een bepaalde stad, puur door een jeugdherberg bereid te vinden om wat voor de cache benodigde info klaar te leggen en eventueel 10% korting te geven op die paar overnachtingen? Kan je in zo'n geval absoluut niet om Geotours heen? Is dit dé manier van Geocaching om zoveel mogelijk geld binnen te halen? Dat jij betaalt voor het zorgen dat een meerdaagse multi-cache aantrekkelijk en doenlijk wordt voor mensen die 'm willen lopen?

Enne... weet iemand hoeveel je dan zou moeten betalen voor zo'n Geotour?

Ik moet zeggen dat ik dit toch een heel bizarre constructie vind.

Heeft iemand intussen enig idee hoe ik er wél voor kan zorgen dat Groundspeak Geotours mij terugbelt? Ik vind alleen maar voicemail als ik ze bel en ze bellen niet terug als je je telefoonnummer achterlaat.

Recommended Posts

• 0

leuk om te merken dat indiana in postje #16 ook eens niet opruiend bezig kan zijn

ik ben het met je eens, Ga zo door

Barny

• 0

Indiana, ja, dat is een terechte vraag van je. En ik moet je eerlijk zeggen dat ik de term 'echte geocache' misschien wat onzorgvuldig heb gebruikt.

Ik ben geen geocaching.com-purist. Ook mij maakt het niet zozeer uit waar een geocache gepubliceerd wordt. Dus wat ik in mijn reactie vanmiddag

bedoelde was: een geocache die op geocaching.com wordt gepubliceerd.

Wat ik me wel afvraag (puur omdat ik wel eens heb gezocht, maar nergens heb gevonden) is of er tegenwoordig wel internationale websites zijn die

ook geocaches publiceren, apart van geocaching.com. Echt, ik heb ze nog niet gevonden...

• 0

Hellsinki, daar staan geen caches die niet op andere sites gepubliceerd zijn. Het leeuwendeel is gc.com, dan nog een beetje opencaching en qualitycaching. Maar die laatste schijnt ook ter ziele te zijn.