Spring naar bijdragen

Geotours - Weet Iemand Meer Hierover?


Mendax2010

Aanbevolen berichten

 

Vind geotour wel goed idee zonder naar de details te hebben gekeken. De lokale vvv heeft nu zijn eigen site opgezet en verstopt caches (per ongeluk) 3 meter naast geocaches. Kortom verwarring, laat ze mee liften en betalen op bestaande infrastructuur. Ken eigenlijk best wel veel caches die gelegd zijn door de horeca baas rond zijn horeca gelegenheid (of in ieder geval daar eindigen)

 

Hoe kan dat nou? Dan zijn het -of- geen echte geocaches en vraag ik me af hoe geocachers die dingen dan op het spoor komen en daadwerkelijk gaan lopen, -of- de reviewer van die horeca-cache heeft heeeeel erg niet opgelet.

 

Wat is volgens jou een 'echte' geocache? (oh jee, hopelijk komen bepaalde figuren niet met hun mantra over cache grootte, Ik vraag het in dit geval dus alleen aan Mendax2014)

Bedoel je dat het alleen een geocache is indien de publicatie op geocaching.com staat? Want het mag duidelijk zijn dat een geocache bij een spel hoort en niet een website. Dus een geocache hoeft niet bij geocaching.com gepubliceerd te zijn.

Een VVV kan dus wel degelijk geocaches op hun eigen site zetten. Die hoeven dan niet te voldoen aan de regels van een andere website natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Indiana, ja, dat is een terechte vraag van je. En ik moet je eerlijk zeggen dat ik de term 'echte geocache' misschien wat onzorgvuldig heb gebruikt.

Ik ben geen geocaching.com-purist. Ook mij maakt het niet zozeer uit waar een geocache gepubliceerd wordt. Dus wat ik in mijn reactie vanmiddag

bedoelde was: een geocache die op geocaching.com wordt gepubliceerd.

 

Wat ik me wel afvraag (puur omdat ik wel eens heb gezocht, maar nergens heb gevonden) is of er tegenwoordig wel internationale websites zijn die

ook geocaches publiceren, apart van geocaching.com. Echt, ik heb ze nog niet gevonden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...