plammes1 Geplaatst 1 juli 2016 Geplaatst 1 juli 2016 Beste mensen. Is er een manier om meer dan 1000 caches in een keer te downloaden en klaar te hebben voor gebruik op mijn GPS. Weten nog noet precies waar we naar toe gaan en ik zou graag dus bv heel zuid Frankrijk willen toevoegen. De oregon 600 kan dat wel aan maar ik wet niet of er ook een wijze is hoe je dit kan doen. Alvast bedankt. Pim
bastos Geplaatst 1 juli 2016 Geplaatst 1 juli 2016 Het gebied dat ge gaat bezoeken ingeven in geocaching.com,Pocket qeury (1000) laten maken,downloaed ontzippen,opslaan op gps,en dan terug een ander gebied of streek.
barny Geplaatst 1 juli 2016 Geplaatst 1 juli 2016 met zulke grote aantallen kan je bijna niet buiten GSAK om daarmee is het een peulenschil, zelfs zo een peulenschil dat het mij lukt Barny
StefandD Geplaatst 1 juli 2016 Geplaatst 1 juli 2016 Inderdaad, met GSAK kan je in één keer je volledige limiet (= 10.000 caches per 24 uur) binnenslurpen. Mits je Premium Member bent, natuurlijk. Anders is je limiet 3 caches per 24 uur (geloof ik). En met zulke grote aantallen kan je geen gebruik meer maken van gpx-bestanden, maar zal je met ggz-bestanden moeten werken. Dat kan ook met GSAK.
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2016 Geplaatst 2 juli 2016 Met gsak kun je alle caches die er zijn in 1 keer naar je gps sturen. Mijn pocket queries draaien elke dag (steeds andere). Tegen de 20000 gaan er steeds naar de gps. Idd als ggz en dat duurt even. Sinds de Oregon 600 geen noodzaak meer om vooraf uit te zoeken, wat vooral bij een vakantie handig is. Het duurt de eerste keer starten wel erg lang. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Van Stolk Geplaatst 2 juli 2016 Geplaatst 2 juli 2016 Ik heb het idee dat deze vraagsteller eerder gebaat is bij gewoon een pocket quiry op geocaching.com dat werkt in zijn geval denk ik het minst omslachtig. Gsak gaat wel een paar stapjes verder. Voledigd uitleg staat gewoon op site van geocaching.com.
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2016 Geplaatst 2 juli 2016 De vraag is hoe je er meer dan 1000 in 1 keer op krijgt. Dat gaat niet mer een pocketquery.
StefandD Geplaatst 2 juli 2016 Geplaatst 2 juli 2016 Met pocket queries (gpx-formaat) kan de Oregon 600 maar 5.000 caches aan. Oftewel: na 5 pq's kan er niets meer bij. Plammes1 geeft aan heel Zuid-Frankrijk in de gpsr te willen hebben. Mits je lang genoeg van tevoren begint is dat zeer goed mogelijk. Maar dan heb je er veel meer dan 5.000 en zal je toch echt over moeten op ggz. En dan kan je niet om GSAK heen.
Van Stolk Geplaatst 2 juli 2016 Geplaatst 2 juli 2016 Je kan gewoon pq van 1000 draaien. Geen probleem.
Linkalovers Geplaatst 2 juli 2016 Geplaatst 2 juli 2016 (bewerkt) ....Maar dan heb je er veel meer dan 5.000 en zal je toch echt over moeten op ggz.... Worden de extra wp's ( van een cache ) wel opgeslagen in het *.ggz format/bestand? Ik meen me daarover te herinneren dat dit niet zo is en dat is natuurlijk wel belangrijk om te weten. Ik gebruik geen *.ggz files, dus ik heb geen ervaring daarin. 2 juli 2016 bewerkt door Linkalovers
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2016 Geplaatst 2 juli 2016 Extra wp's worden ook aangegeven in ggz files. Moet je wel aanvinken bij de export in gsak
barny Geplaatst 3 juli 2016 Geplaatst 3 juli 2016 maar ja, zoals vaak heeft de vraagsteller zijn vraag gesteld en laat dan niets meer van zich horen ow wacht, dat komt door de onvanzoendelijke antwoorden die hij gekregen heeft, ow wacht, er zijn alleen nette en hulpvaardige antwoorden geplaatst, tja, zo worden de mensen van het forum gejaagd beweren de zwartkijkers Barny
StefandD Geplaatst 3 juli 2016 Geplaatst 3 juli 2016 Extra wp's worden ook aangegeven in ggz files. Moet je wel aanvinken bij de export in gsak Ter aanvulling: GSAK kan standaard naar ggz exporteren. Waypoints worden dan wel meegenomen, maar worden niet door de gpsr geïndexeerd en daardoor niet getoond. In plaats van de standaard-export kan je de GarminExport-macro installeren. Deze kan de waypoints als POI exporteren, zodat ze wel worden getoond.
Team Gelaen Geplaatst 3 juli 2016 Geplaatst 3 juli 2016 Hm, vreemd. Ik gebruik die macro niet en weet toch zeker dat ik de extra wp's ( parkeerplaatsen oa) gewoon zie.
Linkalovers Geplaatst 3 juli 2016 Geplaatst 3 juli 2016 (bewerkt) Extra wp's worden ook aangegeven in ggz files. Moet je wel aanvinken bij de export in gsak Ter aanvulling: GSAK kan standaard naar ggz exporteren. Waypoints worden dan wel meegenomen, maar worden niet door de gpsr geïndexeerd en daardoor niet getoond. In plaats van de standaard-export kan je de GarminExport-macro installeren. Deze kan de waypoints als POI exporteren, zodat ze wel worden getoond. Hm, vreemd. Ik gebruik die macro niet en weet toch zeker dat ik de extra wp's ( parkeerplaatsen oa) gewoon zie. Fijn om te weten ( die onduidelijkheid/twijfel ). Dus eerst goed testen, voordat je op vakantie gaat. Dat voorkomt een teleurstelling, als je ter plekke niet verder komt dan de parkeerplaats omdat de volgende wp's er niet in staan. 3 juli 2016 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten