Nachtwacht Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Binnenkort mag ik aan het naburige Jeugdwerk de geheimen van het GPS-sen uitleggen. Uiteraard werk ik het praktijkgedeelte geocachend uit. Heeft iemand nog een basic Powerpointje over GPS (historie, techniek, toepassingen) voor mij beschikbaar? Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Misschien heb ik wel iets, ooit voor het IVN gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Volgens mij heb ik zoiets ooit langs zien komen op het forum hier. Ik weet niet of je al gezocht hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Zie hier! En hier En hier een filmpje e.d. (ned. ondertiteld) En kijk ook eens hier En op de site van onze zuiderburen 'geocaching.be' vond ik ook nog een aantal presentaties. Zie hier Ach en deze gps-presentatie kan ook handig zijn. En nog een gps-presentatie hier En dan als toegift nog een presentatie over het (technische) gebruik van de gps (60 CSx) bij geocaching. In deze presentatie steeds klikken om verder te komen. Zie hier 13 februari 2016 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hellsinki Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Zie hier! niemand thuis hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) De link van .com is idd verouderd, maar ik heb de juiste in mijn bericht #4 hierboven opgenomen. Maar het ging mij om de link in het bericht #2, nl. deze 13 februari 2016 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Er staat ook een presentatie in dit topic: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=298500 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtwacht Geplaatst 17 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2016 Mag ik jullie allemaal hartelijk bedanken? Prima hulp! Ik pak een snufje van de ene en een eetlepel van de ander. Dat gaat leiden tot een zeer bruikbare, laagdrempelige Prezi. Als ik hem helemaal klaar heb en getest heb zal ik het duidelijk maken. Grtz, Paul (aka Nachtwacht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden