Spring naar bijdragen

Wat Is Er Aan De Hand?


Biegstra

Aanbevolen berichten

Ik heb een cacheper abuis 2 keer gelogged: te weten cache GC3DH26, De polders van Sint Philipsland #2

Als ik nu naar de logs zoek op geocaching, dan zie ik ze niet. De cache wordt heel vaak gevonden, maar alle logs tussen 22 februari en 5 september lijken verdwenen. Ra ra hoe kand at? Ook mijn logs kon ik met bladeren niet vinden.

De cache stond wel als gelogged op mijn naam rechtsboven met als datum 17 april. Als ik daarop klikte kwam ik wel op een log en die heb ik verwijderd (één stuks dus, de ander zou er nog moeten staan). In GSAK staan twee logs en nog heel veel andere logs tussen 22 februari en 5 september.

Hoe kan dat????

Wie vindt de logs bij deze cache tussen de genoemde data terug?

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie wel een heleboel logjes bij de cachelisting staan tussen 22 februari en 5 september, maar geen logje onder de naam Biegstra. Ook als ik kijk bij jouw profiel (naar welke caches jij gevonden hebt), dan zie ik een hoop logjes, maar niet "De polders van Sint Philipsland # 2". Wel de nummers #1 en #3, maar dus niet #2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kennis van het Project-Gc is niet zo goed, maar volgens mij heb je nu geen dubbele logs, zie Project-Gc

Ik zie verder ook geen logs van 'Biegstra' bij GC3DH26. Ik zou gewoon een nieuwe log schrijven ( voor die datum ) en dan weer eens kijken bij Project-Gc als die ( bij 'Dup logs' ) een dubbele log aangeeft.

Edit1: Als je de Project-Gc link aanklikt, krijg je waarschijnlijk eerst het "Welcome to Project Geocaching" scherm. Dit komt omdat Project-GC toestemming ( van jouw ) moet hebben om bij Geocaching.Com je gegevens op te halen. Klik daar op 'Go to the authentication page', dan op 'Authenticate' en bij GS.com op 'Allow Access' en dan werk het.

Edit2: Je bent een 'Premium Member', dan kan je ook een 'My Finds' Pocket Query starten en die in GSAk zetten ( eventueel in een tijdelijke/dummy database )?

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heel enkele keer zie ik in GSAK dubbele caches, en soms dubbele logs staan. Als weghalen niet wil (soms wel, soms niet), moet je de database op integriteit checken (onder menu database), vervolgens kopieren, de originele weggooien en de nieuwe hernoemen naar de naam van het origineel. Dan is al het dubbele weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...