Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

O, je wilt gewoon dat wij een mystery cache voor jou oplossen.

En door dat op een openbaar forum te doen is het raadsel dan meteen voor iedereen opgelost.

Daar zal de cache eigenaar vast erg blij mee zijn (NOT)

Geplaatst

Nee, gij moet voor mij geen mystery oplossen(MIJNHEER,OF ,MEVROUW)

Ik vroeg alleen welke coords dat zijn,en hoe op te lossen,en dat kunt ge ook doen met een ander voorbeeld,zodat die bewuste cache niet bloot wordt

gegeven.Ik hoop dat het zo DUIDELIJKER is!!!!

Geplaatst (bewerkt)

Even ter verduidelijking:

• Er zijn CO's (ik vermoed dat dit het merendeel is) die mystery caches maken met puzzels waarvan het de bedoeling is dat je die zelf (of met vrienden c.q. familie) oplost.
  • Er zijn (vreemd genoeg) en hele hoop cachers die het leuk vinden om puzzels zelf op te lossen.
  • Het stikt inmiddels op internet van (semi) gesloten sites waar men elkaar helpt met het oplossen van puzzels of zelfs gewoon coördinaten uitwisselt.
  • Ook makkelijk te vinden, met een zoekmachine, zijn talloze sites die allerlei technieken en trucs uitwisselen om puzzelcaches op te lossen evenals coördinaten converters.

Wanneer je dan toch iets meent te moeten bespreken op het forum dan doe je dat met fictieve coördinaten en noem je niet het GC nummer van de cache waarmee je worstelt.

In het kort: Het op een openbaar forum vragen naar hulp bij de oplossing van een concrete puzzel van een, te herleiden, cache is NOT DONE...

Edit: O ja en wanneer je er niet uit komt is de eerste die je vraagt om een zetje in de goede richting de cache eigenaar zelf (wel even melden in je mail wat je al hebt geprobeerd)

bewerkt door Sivota
Geplaatst

Oké, bij deze hebt ge uw zegje kunnen doen,voor mijn part mag er een slot op voor het uit de hand begint te lopen.

En ik ben dat gewoon ,telkens als wij belgen een vraag stellen op een ned. forum begint de miserie. Dus sluiten die handel.

En ik ga mij afmelden,en voorgoed vrees ik.De groeten......

Geplaatst

Komt bij mij de vraag op waarom je als Belg op een Nederlands forum zit?

Is dat omdat je op het Belgische forum ook niet dit soort vragen mag stellen?

Geplaatst

Niet zo verongelijkt doen Bastos, wij zijn juist gek op Belgen.

Ook door Nederlanders is een soortgelijke vraag hier wel eens gesteld en zij kregen hetzelfde antwoord.

Het meest zuiver is om de cache-eigenaar te benaderen.

• Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

Beste bastos,

Je bent een regelmatige lezer en vragensteller op dit forum en er zijn meerdere forum gebruikers geweest die jou prima hebben geholpen.

Je bent echter ook meerdere keren ontevreden geweest met het antwoord en klaagt dan steeds dat dit komt omdat je een Belg bent (en zegt ook dat je hier vertrekt)

Niemand heeft jou ooit op jouw nationaliteit aangesproken en ik vind jouw houding jegens degene die jou wel (naar eigen zeggen in diverse topics) goed hebben geholpen, niet zo heel erg netjes.

Voor wat betreft mijn antwoorden: Iedereen die op deze manier om hulp bij het oplossen van puzzels vraagt krijgt dit antwoord.

Je hebt in het verleden meerdere vragen gesteld over coördinaten conversies en je hebt ook het advies gekregen om je daar eens wat beter in te verdiepen.

Kijk voor wat betreft de vraag waar je kunt converteren eens terug in die oude draadjes...

bewerkt door Sivota
Geplaatst

Af en toe wordt er hier wel heel spastisch omgegaan met deze situatie in mijn optiek. Als Bastos de vraag iets anders had geformuleerd had hij gewoon antwoord kunnen krijgen. Bovendien geeft hij de GC-code pas nadat erom gevraagd is.

Kortom Bastos vraag eens: Kent iemand toevallig een leuk programma of website om coördinaten om te zetten. Dan krijg je van mij het volgende antwoord: misschien moet je hier eens kijken:

http://www.gpscoordinaten.nl/converteer-gps-coordinaten.php

Hopelijk ben je hiermee geholpen. Suc6

Geplaatst (bewerkt)

@brouwertjes "Kent iemand toevallig een leuk programma of website om coördinaten om te zetten"

Dat was inderdaad een prima algemene vraag geweest en dan had je mij ook niet gehoord of anders gehoord, maar deze vraag is eerder in een door bastos geopend draadje over het omzetten van coördinaten al eens beantwoord.

Ik vraag me daarom nu gewoon even af of bastos wat aan jou antwoord heeft, maar goed, ik heb nu wel genoeg gezegd, denk ik...

bewerkt door Sivota
Geplaatst

Beste bastos,

Je bent een regelmatige lezer en vragensteller op dit forum en er zijn meerdere forum gebruikers geweest die jou prima hebben geholpen.

Je bent echter ook meerdere keren ontevreden geweest met het antwoord en klaagt dan steeds dat dit komt omdat je een Belg bent (en zegt ook dat je hier vertrekt)

Niemand heeft jou ooit op jouw nationaliteit aangesproken en ik vind jouw houding jegens degene die jou wel (naar eigen zeggen in diverse topics) goed hebben geholpen, niet zo heel erg netjes.

Voor wat betreft mijn antwoorden: Iedereen die op deze manier om hulp bij het oplossen van puzzels vraagt krijgt dit antwoord.

Je hebt in het verleden meerdere vragen gesteld over coördinaten conversies en je hebt ook het advies gekregen om je daar eens wat beter in te verdiepen.

Kijk voor wat betreft de vraag waar je kunt converteren eens terug in die oude draadjes...

Even een draadje waarin hetzelfde gebeurt, toevallig vanuit dezelfde vraagstelling: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=22113&hl=

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...