Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mag een tradi binnen 161 meter van de bogus coördinaten van een mystery liggen? Ik dacht van wel maar een bevriende cacher meldt net dat zijn cache om die reden is afgekeurd?

• Top! 1
Geplaatst

We zijn er al de hele avond over aan het stoeien.

Ik ken volgens mij alle caches in de omgeving omdat ons event daar ook was.

De reviewer beweert dat hij niet weet welke cache er conflicteert. En dat hij ook de eindcoördinaten niet kan zien van de omringende caches.

Dat is toch klets?

Ik vind het zo jammer voor deze jonge owner die een bijzondere plek heeft gevonden en al een cachepagina en container gemaakt heeft.

Geplaatst

"De verplichting om het eindcoördinaat te vermelden bestaat nog niet zo gek lang. Het is dus niet per definitie "klets" dat de reviewer deze niet kan zien, maar wat hij niet ziet kan natuurlijk ook niet conflicteren. Ik heb het idee dat wij niet het hele verhaal lezen en dan nog is het beter om samen met de reviewer een oplossing te zoeken.

Geplaatst

volgens mij klopt er iets niet aan het verhaal van je jonge vriend

de revieuwers kunnen alle fysieke tussenpunten en ook alle eindcoords op hun kaart zien, maar zullen niet vertellen over welke cache dat gaat waar de tradie een conflict mee heeft

en die paar hele oudjes waar toentertijd geen eindcoord waren ingegeven ziet de revieuwer dus ook niet dus kunnen ook geen conflict geven

het verhaal dat de revieuwer niet weet welke cache er conflicteert is dus totale onzin

Barny

Geplaatst

hoewel mijn pet tenopzichte van de NLrevieuwers niet hoog is, weiger ik te geloven dat een revieuwer durft te beweren dat hij niet weet met welke cache die tradie in conflict zou zijn.

Barny

Geplaatst

Dat dacht ik ook Barny.

Ik twijfel echter niet aan het verhaal van deze jonge cacher maar wel aan het antwoord van de reviewer.

... en precies daarom moet je dit binnenskamers oplossen!

Geplaatst

Inderdaad, kwestie opnemen met de reviewer is het enige goede advies om duidelijkheid te verkrijgen.

Verder is het nog altijd zo dat iedere geocacher die een nieuwe cache wil plaatsen het advies krijgt om alle caches in de buurt van de beoogde locatie van een nieuw te leggen cache te bezoeken, zodat je zelf goed weet welke caches en waypoints er liggen.

Dat advies wordt vaak niet opgevolgd of in de haast maar vergeten, maar het is wel degelijk zinnig om naast de traditional caches ook de multies en mysteries te gaan bezoeken, al was het alleen maar om ervaring op te doen en eventuele problemen met noodzakelijke verplaatsingen in de toekomst te voorkomen.

Kom je daar om uitzonderlijke redenen niet helemaal uit dan kun je een saturatie check vragen (is vooral handig voordat je de hele pagina al klaar hebt en hebt ingediend).

Zie ook: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=322186 berichtjes 3 en 4

Geplaatst

Prima toch ?!

behalve dat wel even de revieuwers onnozelheid word verweten, dat zijn ze ook wel maar niet op dat punt wat hier aangesneden word

Barny

Geplaatst

Ik kan mensen die om minder zijn gekielhaalt, het beweren dat revieuwers "klets" uitkramen, en beweren dat revieuers liegen,

Er zijn mensen die zich daarom beledigd kunnen voelen, en zeker als het onterecht zou zijn

tja, zij zullen zichzelf hier nooit verdedegen dus sowieso een ongelijke "strijd"

Barny

Geplaatst

Er kan natuurlijk ook een conflict zijn met een andere cache die nog niet gepubliceerd is maar al wel eerder in de "maak"

Maar ook dat zou de reviewer moeten kunnen zien.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...