team_heidehippers Geplaatst 10 juli 2015 Geplaatst 10 juli 2015 Ik ben voor op een tablet al enige tijd aan het zoeken naar een app welke qua functionaliteit vergelijkbaar is met Basecamp. Het gaat me hierbij vooral om de volgende functionaliteit: Offline maps (Garmin en/of OSM) Routeplanning Export naar GPX of rechstreeks naar GPS (Garmin Oregon, Garmin Edge) Hebben jullie suggesties?
Geo-Brein Geplaatst 10 juli 2015 Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) Jammer genoeg is de Basecamp mobiele app enkel voor iOS toestellen. waarom ze dit niet lanceren voor Android is me een raadsel. 10 juli 2015 bewerkt door Geo-Brein
@rend Geplaatst 10 juli 2015 Geplaatst 10 juli 2015 Ja zo zijn er wel veel meer dingen in deze wereld waar ik me over verbaas.
rnijenhu Geplaatst 10 juli 2015 Geplaatst 10 juli 2015 viewranger is eigenlijk fiets/wandel nav. maar je kan er ook routes mee maken en gpx wegschrijven. ff wennen maar het werkt redelijk 1
Linkalovers Geplaatst 10 juli 2015 Geplaatst 10 juli 2015 Jammer genoeg is de Basecamp mobiele app enkel voor iOS toestellen. waarom ze dit niet lanceren voor Android is me een raadsel. Zo maar een wild idee: Apple is Amer....... ( en de rest niet )
cinq Geplaatst 13 juli 2015 Geplaatst 13 juli 2015 (bewerkt) Android: Basecamp - Official App. Is dat 'm? 60 dagen gratis, daarna $20 per maand. Geen idee, lijkt me van niet, ook ander logo. 13 juli 2015 bewerkt door cinq
Omzwerving Geplaatst 13 juli 2015 Geplaatst 13 juli 2015 (bewerkt) Nee, dat is een programma van de teamwork-site Basecamp. Dat heeft niets met GPS en routes te maken, Ik gebruik nu Locus Pro, dat werkt best goed. Helaas kan dat niet via bluetooth met de Garmin praten. 13 juli 2015 bewerkt door Omzwerving
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden