regenboog2 Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik zie dat het item 'nieuwe events' vervangen is door de eventkalender. Het ziet er mooi uit, maar zelf vond ik de eerdere lijst fijner omdat je dan al een beetje kon zien in welke regio een event gehouden werd. Nu moet je ze openklikken om het te weten. Misschien is het gewoon even wennen. Gelukkig heb ik ook het oude lijstje nog kunnen vinden onder 'uitgebreid zoeken' bij 'nieuwe caches'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Voor een eventkalender met kaart en filtermogelijkheden wat betreft locatie (land - provincie) kan je ook eens hier kijken: http://www.geocachingtoolbox.com/index.php?lang=nl&page=eventCalendar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Voor wie het nog niet gezien had: de eventkalender is enkele maanden geleden ook al geïntegreerd in de On The Move pagina, met rode, groene en blauwe stippen voor de events van de eerstkomende dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 bestaat er eigenlijk een ical file/link voor events. zodat ik hem als agenda kan toevoegen in mijn reguliere agenda? altijd de laatste stand van zaken in je agenda....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Links onderaan in de Eventkalender vind je hiervoor een linkje met de tekst Download als iCal. Ik heb dat nog niet getest, omdat ik thuis geen mailprogramma gebruik dat deze kan importeren, maar misschien kun je het eens testen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Hmmmm je moet dan wel aangemeld zijn op het forum om erbij te kunnen. De agenda voeg ik toe aan mijn Google agenda (www Google) en dan verschijnt hij in mijn Android mob agenda. Google www doet de update iedere keer voor mij. Nu moet je hem zelf iedere keer downloaden ergens online neerzetten en updaten. en google www kan niet in het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 de handmatige ical import werkt perfect. maar zoals gezegd: mooiste is een 'live' link zodat je altijd de laatste info hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 als widget op een scherm en mijn agenda (met mijn andere agenda's uitgezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Nog 1 opmerking: locatie is niet ingevuld en link naar site werkt niet. Dus je hebt alleen titel en geen idee waar het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Nog 1 opmerking: locatie is niet ingevuld en link naar site werkt niet. Dus je hebt alleen titel en geen idee waar het is. De locatie zal ik nog eens naar kijken. Maar de link naar de eventpagina werkt hier wel. Of heb jij een voorbeeld van een niet werkende link? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Henrichshütte V probleem is dat ical geen html ondersteunt en dus de ahref door google eruit wordt gefilterd (lijkt het). Als je een url plaatst in bericht wordt hij vaak wel daar je kalender een hyperlink gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Ik heb de link in het bericht nu aangepast. Werkt dat voor jou beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Ik heb nu ook de provinciecode (of landcode) toegevoegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Ga het testen maar duurt even, de handmatige import zorgt ervoor dat je alles dubbel krijgt. (ipv de live link die doet een synchronisatie ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 ik merk dat de event pagina soms events mis, dat vind ik wel jammer, dan heb je er niet zo veel aan zie bijvoorbeeld een even van mijn Edense vrienden op 22-10 die zou ik bijna gemist hebben Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden