Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De zoon van vrienden wil graag een gps aanschaffen, aangezien hij graag ons spelletje speelt.

Als student heeft hij weinig geld en vroeg me een advies welke gps mogelijk tweedehands aan te schaffen.

Ik heb hem aangeraden uit te kijken naar een 60CSx. Ikzelf heb jaren plezier gehad van mijn 60CSX, tot deze in de haven van Spakenburg is gevallen - oeps - en ik daarna de 62s heb aangeschaft.

Heeft er iemand nog een goed functionerende 60CSx liggen die voor een zacht prijsje weg mag? Dan graag even een PB.

Geplaatst

Overweeg ook een etrex 30, die kan meer, is precies en ook wat sneller met verkeerskaarten en routeren voor de auto. Wellicht ook wat goedkoper nu de etrex serie uitgebreid wordt.

Geplaatst

Tweedehands is de Etrex 30 nog prijzig. Ik zit eerder te denken aan een 60CSx voor onder de € 100,-- (voor een student met beperkt budget)

Daarbij komt dat hij de 60CSx al kent, aangezien hij al diverse keren met mij mee op pad is geweest.

Geplaatst

Heeft hij zeker wel, maar als liefhebber van flinke wandelcaches is dat niet zo handig gezien de beperktere accuduur.

Ook wil hij graag voor de zomervakantie gaan wandelen in Duitsland in de heuvels en dan is een goede gps een betere optie.

Geplaatst

Niets in de aanbieding, want dit model gebruik ik zelf nog steeds met heel veel plezier! Na bijna 10 jaar alleen een kras over het scherm en wat weggesleten tekst op de knoppen, nooit reparaties nodig gehad, doet lang met een setje oplaadbare batterijen, fijne fietsbeugel ook. Kortom veel waar voor je geld.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...