Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een 'tijdelijk' inactieve cacher, waarmee ook geen emailcontact mogelijk is, houdt al ruim een half jaar een TB vast.

Wat zijn de mogelijkheden om deze TB toch weer 'op reis' te krijgen?

Geplaatst

Op forums/social media groepen en aan cachers in de buurt (als je kunt achterhalen in welke omgeving hij/zij woont) vragen of iemand deze geocacher kent en voor jou eens wil informeren naar de TB.

Zo heb ik ook eens een TB in Denemarken weer aan het reizen gekregen die door een beginner was meegenomen die daarna gestopt was met geocachen.

Blijf beleeft en maak er geen heksenjacht van...

Geplaatst

Deze cacher heeft vol enthousiasme de TB over een grote afstand verplaatst naar zijn woonomgeving maar niet gedropt.

Na ongeveer een maand werd hij inactief en kon ook niet benaderd worden. Je vraagt je dan toch af of er iets ernstigs met hem is gebeurd.

Ik ga inderdaad proberen om via logjes te achterhalen wie deze cacher kent en zo te proberen de TB weer aan het reizen te krijgen.

Sivota, bedankt voor je reactie. Ik heb ook geen idee of via Groundspeak meer informatie te krijgen zou zijn. Of zijn inactieve status door hemzelf is aangegeven of door Grounspeak is geïnitieerd.

Geplaatst

Toch kan een TB zomaar weer ergens opduiken. Zo kwam ik kortgeleden eentje tegen in de cache Het Mysterie Van De Verdwenen Buit. Die was meer dan een jaar lang "onder water" geweest, maar dook zomaar weer op op in een cache ver van waar hij gedropt was.

Geplaatst

Ik heb via een log een bevriende cacher gevonden en haar gisteren een mail gestuurd.

Zij heeft (vanmorgen) toegezegd contact op te nemen en te vragen naar de betreffende TB.

De reden van het inactief zijn heeft ze niet aangegeven. Kennelijk niets ernstigs.

Wordt hopelijk vervolgd.

Geplaatst

Een heel herkenbaar verhaal, zo zijn er van mij ook een aantal gegijzeld en geen communicatie mogelijk.

Maar dat is het risico van iets op pad sturen (hoe vervelend ik het ook vind)

Wie weet duikt duikt er een over een paar maanden weer op.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...