Spring naar bijdragen

Geocache Koppelen Aan Erfgoed? Beslis Mee!


Aanbevolen berichten

Ik weet niet wie hier subsidie voor heeft gegeven, maar waarschijnlijk hebben Yohan en Corke het zelf bekostigd:

http://www.dodendraad.org/index.php/2-ongecategoriseerd/107-nieuw-voor-geocachers-beleef-de-dodendraad-op-een-unieke-wijze

Hier heb ik vorige week veel "plezier" aan beleeft. Plezier tussen haakjes, vanwege het onderwerp. Laten we zeggen dat het een indrukwekkende ronde is.

 

m.a.w. Wat is de meerwaarde van je project, behalve subsidie incasseren?

 

Tc

bewerkt door technetium
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

ken een soort gelijke actie op opencaching.nl voor het onderhouden van de grenspalen/stenen. iedere paal kan gelogd worden met foto zodat bij onderhoud de foto's een actuele status geven. Scheelt iemand die om de 2 jaar die palen af moet. Heb er een paar van gedaan en omdat ze in 'niemandsland' staan vaak op leuke plekken, dus wel leuk om te doen

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Dan zou ik van te voren wel even met de reviewers overleggen over de volgende richtlijnen:

"Het is niet toegestaan een event cache te organiseren met als doel het aantrekken van geocachers voor een geocache zoektocht.

Als er reeds een evenement buiten de geocaching gemeenschap is georganiseerd of als het zal plaatsvinden zonder een cachepagina op geocaching.com, is het waarschijnlijk geen event cache.

Voorbeelden hiervan zijn: zijn concerten, beurzen, sportevenementen en scouting evenementen"

Zucht... Waarom trekt geocaching toch zoveel mensen aan die heel erg van regels houden.

 

Het lijkt me een mooi initiatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Zoals je kunt lezen was ik erg sceptisch over dit initiatief, maar Corke heeft weer een prachtige cache gemaakt. Ik heb hem gedaan, na een paar WP's wisten we al waar de cache lag, ondanks dat hebben we alle WP's bezocht omdat ze zo mooi waren.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...