Jaylaveldt Geplaatst 23 april 2015 Geplaatst 23 april 2015 Goede avond allemaal, Ik ben eigenlijk op zoek naar een site/programma voor de pc die formules kan berekenen en daarbij dus ook rekening houdt met haakjes en dergelijke. Op mijn telefoon heb ik daarvoor geocaching buddy en dat werkt uitstekend, maar de meeste mystery's los ik toch op via de pc en het zou fijn zijn als ik zoiets soortgelijks daar kon openen. Weet iemand misschien een site / programma waar dat mee kan? Dat je dus de formule kan invullen en de antwoorden en dat er dan automatisch een coordinaat uitkomt zonder zelf te stunten met optellen
Jaylaveldt Geplaatst 23 april 2015 Auteur Geplaatst 23 april 2015 ja dat is heel handig als je weet hoe het werkt waarschijnlijk Ik zoek eigenlijk zoiets wat net zo simpel werkt als geocaching buddy.. je kopieert en plakt de formule.. kunt dan invullen wat je hebt bij A,B,C enz.. en dan rolt het antwoord eruit.
Triskelle Geplaatst 23 april 2015 Geplaatst 23 april 2015 Iets ingewikkelder, maar is een stukje papier en een rekenmachine misschien iets?
Odlaniger Geplaatst 23 april 2015 Geplaatst 23 april 2015 Geen antwoord op jouw vraag, maar al die tooltjes maken het er niet leuker op. Maar goed, ik stam uit een generatie toen er nog geen rekenmachientjes bestonden. Hoofdrekenen is heel erg leuk, probeer maar eens. 1
Jaylaveldt Geplaatst 23 april 2015 Auteur Geplaatst 23 april 2015 tja.. hoofdrekenen doe ik nu, en nee.. daar houdt ik gewoon niet van. Jammer dat er op deze manier gereageerd wordt.
Linkalovers Geplaatst 23 april 2015 Geplaatst 23 april 2015 (bewerkt) PGCT en dan de Windows versie Download hierzo Even getest: - Start "Opgave Calculator" d.m.v. klik op 'Overigen' - Kopieer formule van GC en plak deze in de calculator - Voer variabelen ( a,b,c,d..... ) in - Als alle variabelen ingevoerd zijn, is antwoord bekend Zie er goed uit, maar ik heb verder niet getest. Voorbeeld : 23 april 2015 bewerkt door Linkalovers
heideroosje Geplaatst 23 april 2015 Geplaatst 23 april 2015 (bewerkt) Geoformel. Hum, sorry. Formules kun je via de PC maken / bewerken, maar het berekenen gaat via een App op de smartphone. 23 april 2015 bewerkt door heideroosje
Jaylaveldt Geplaatst 23 april 2015 Auteur Geplaatst 23 april 2015 Geoformel geprobeerd, maar dat wil inderdaad niet via de pc. Wel zo ongeveer wat ik bedoel, dus in ieder geval bedankt voor de tip. PGCT kreeg ik zo snel niet op mijn pc.. Ga ik zo ook nog even proberen. Klinkt ook veelbelovend.
Jaylaveldt Geplaatst 23 april 2015 Auteur Geplaatst 23 april 2015 (bewerkt) Is nu toch gelukt met de installatie. Dat is precies wat ik zoek, bedankt! 23 april 2015 bewerkt door Jaylaveldt
PnavE_81 Geplaatst 23 april 2015 Geplaatst 23 april 2015 let er overigens wel op dat niet alle CO's even zorgvuldig met de haakjes en/of het toepassen van de rekenregels (meneer van dalen wacht op antwoord) zijn...dus dan geeft zo'n tooltje alsnog een foutief coordinaat.
Odlaniger Geplaatst 23 april 2015 Geplaatst 23 april 2015 En let op dat meneer van dalen wacht op antwoord is verouderd. Er gelden nu andere regels. De opmerking: "Jammer dat er op deze manier gereageerd wordt." begrijp ik niet. Ik sprak voor mijzelf.
Geo-Brein Geplaatst 24 april 2015 Geplaatst 24 april 2015 Er bestaan ook verschillende programma's waarmee je al jouw mobiele applicaties ook op de pc kan gebruiken.Sinds kort kan je via Google Chrome een extensie installeren die het mogelijk maakt een .apk (Android app) te gebruiken. Momenteel maar eentje tegelijk, maar het zit dan ook nog in bèta stage, maar werkt perfect. Zo gebruik ik GCC (GeocacheCalculator) constant. Dé beste Android app voor geocaching! Ook YouWave is een programma dat je in staat stelt apps op jouw pc te gebruiken. Is wel betalend. Ik heb er 15€ voor betaald voor een levenslang gebruik. BlueStacks is gratis en doet net hetzelfde als YouWave.
Aanbevolen berichten