Spring naar bijdragen

Mysterie Maken


Botjes

Aanbevolen berichten

Hoi, ik wilde weer een cache gaan leggen.

Ik weet wat ik wil.

Maar ik weet niet hoe ik het moet maken.

Ik wilde graag een woordzoeker gaan maken..

Maar hoe moet ik dat gaan doen.

Is daar misschien een handig tool of programmatje voor.

Al vast bedankt voor de reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vast wel, er is ook een handige tool om ze op te lossen. Ik weet niet precies wat je bedoeling is, persoonlijk vind ik het zonde van jou tijd als je een puzzeltje gaat maken, waarvoor ik dan weer tijd moet besteden om het in een computerprogramma in te voeren om daarna de coördinaten te krijgen, waarvan ik dan nog maar moet afwachten of ik op een leuke locatie terecht kom.

 

Stolwijk best een leuke plaats, daar kun je vast een mooie locatie vinden die je ons wilt laten zien, want Geocachen doe je buiten en niet achter een computer.

 

Tc

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk onzin Technetium, je weet nooit van tevoren of je op een leuke locatie uitkomt, temeer jijzelf nooit achter een pc zit om vooraf de locatie te checken. Er zijn mensen die het leuk vinden om een normale puzzel zelfstandig op te lossen. Ik vind juist die puzzels die sommigen ontwerpen om hun psychische kronkel te achterhalen veel te ver gaan. Dat is tijdverspilling in mijn ogen om je bezig te houden met de egostreling van de maker.

 

Maar goed, dit kon ik even snel als tooltje vinden: http://smhc.vndijk.nl/spelletjes/woordzoeker/zelf_woordzoeker_maken.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk onzin Technetium, je weet nooit van tevoren of je op een leuke locatie uitkomt

Bij een traditional is meteen zichtbaar of je in een Heidegebied, Bos, Duingebied of woonwijk moet zoeken. Als je nu een enorme hekel aan bomen hebt, weet je dat als de tradi in het bos ligt je daar waarschijnlijk weinig plezier aan zult beleven.

 

Camoufleer je die locatie door er een woordzoeker of ander puzzeltje voor te zetten, dan zal ik eerst naar geoleaks moeten gaan om te kunnen zien waar die cache werkelijk ligt.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dat is natuurlijk onzin Technetium, je weet nooit van tevoren of je op een leuke locatie uitkomt

Bij een traditional is meteen zichtbaar of je in een Heidegebied, Bos, Duingebied of woonwijk moet zoeken. Als je nu een enorme hekel aan bomen hebt, weet je dat als de tradi in het bos ligt je daar waarschijnlijk weinig plezier aan zult beleven.

 

Camoufleer je die locatie door er een woordzoeker of ander puzzeltje voor te zetten, dan zal ik eerst naar geoleaks moeten gaan om te kunnen zien waar die cache werkelijk ligt.

 

Tc

Wel een goed punt eigenlijk. Cachen doe je inderdaad voor de locatie, waarom zou je dan een puzzel willen oplossen die uit blijkt te komen in een woonwijk, terwijl je een natuurmens bent? Zou al schelen als je bij attributes de omgeving kon aangeven, dan maak je zelf uit of je de puzzel voor de locatie wilt oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...