Spring naar bijdragen

Google Earth Pro Is Vanaf Nu Gratis


StefandD

Aanbevolen berichten

Goed nieuws voor iedereen die Google Earth gebruikt. Tot nu toe kostte de Pro-versie $399,- per jaar, maar een paar dagen geleden heeft Google besloten om dit gratis te maken.

 

Zie de Google Blog (Engelstalig) over hoe je een gratis key aan kan vragen. Momenteel zijn de servers overbelast, dus mogelijk lukt het niet in één keer.

Zie deze pagina wat je meer kan met de Pro-versie (scroll naar beneden naar het deel 'Versies vergelijken').

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Uncompleted License Key request

Error! Your sign up can not be completed due to We're sorry. We are experiencing technical difficulties. Please try again later.. You can try re-registering the product with an alternative email address. For other issues with Log In, please refer to our Login Help page Happy travels, Google Earth Team

krijg telkens dit :-(

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft deze versie voor voordelen tov de gewone?

Zie de laatste link van de eerste post. Persoonlijk vind ik de mogelijkheid om een video te maken van een tour of van mijn handelingen wel een leuke aanvulling.

 

Uncompleted License Key request

Error! Your sign up can not be completed due to We're sorry. We are experiencing technical difficulties. Please try again later.. You can try re-registering the product with an alternative email address. For other issues with Log In, please refer to our Login Help page Happy travels, Google Earth Team

krijg telkens dit :-(

 

Blijven proberen. Bij mij lukte het pas na de vijfde keer. Naarmate het nieuws zich verder verspreidt zullen de servers het steeds drukker krijgen.

 

Dat is heel mooi nieuws! Wel balen voor de mensen die ervoor betaald hebben...

Pro is/was een abonnement, dus die zullen aan het einde van het abonnementsjaar niets meer hoeven te betalen (denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...