Spring naar bijdragen

Stilletjes Of Forum Eruit?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Oeh, verkeerd gereageerd?? Er waren toch vóór mij al meer reacties die het 'stilletjes' meer zochten in de afwezigheid van enkele veelposters dan in een fout in de forumsoftware, of lees ik nou met een gekleurde bril op ...

 

Anyway, mijn jubeltenen klagen tegenwoordig niet. En zo af en toe zet ik hier nog steeds iets neer, ook al is het niet sinds 2001. Maar niet teveel want ik heb me voorgenomen om dit jaar deze hobby hoofdzakelijk buiten te beoefenen. In ieder geval meer uren wandelen dan uren forumhappen, beter een pedalenridder dan een toetsenbordridder! Want buiten, daar kun je pas echt geocachen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, er gaat iets mis:

Ik kan niet zien dat een geschreven bericht ook wordt geplaatst. Na het klikken op de "plaats" knop gebeurd er niets. Als ik dan weg klik blijkt het berichtje er toch te staan.

Alle weergave van nieuwe topics (aan de rechter zijlijn van het forum en op de home page) staan op 0 antwoorden.

Ik heb eerder in een oud draadje over het ruilen van geocoins iets gepost en dat berichtje staat er wel, maar wordt niet weergegeven in voornoemde weergave.

Ik kan niet meer lezen (of posten) in topics waar ik het gepost,(zoals 2001) want ik dan niet meer omlaag scrollen, schiet automatisch weer naar het eerste bericht en krijg een flikkerend beeld.

 

Ik heb via Twitter al aan Geoman laten weten dat er iets is met het forum, dus ik hoop dat hij er snel naar kijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, dat het niet of nauwelijks meer lukt om reacties te plaatsen. Ik zou het hevig betreuren, indien het forum niet meer gebruikt zou kunnen worden. Helaas komt er van de beheerder (wellicht gedwongen door omstandigheden, waar hij geen vat op kan hebben) geen berichtje om de problemen even te benoemen, zodat we weten waar we aan toe zijn. Het zij zo.

 

Ik heb de gespreksgroepen op facebook bekeken en kortstondig meegedaan aan een discussie op metacaching.nl, maar ik heb daarin geen alternatieven gevonden voor het vertrouwde geocaching.nl, waar ik in onze begindagen van het cachen heel veel geleerd heb over de bijbehorende technieken, het werken met GSAK en andere zaken. Ook heb ik op DIT forum vele meningen van eerste en latere generaties cachers tot mij genomen en er voor ons het beste uitgehaald, ook al is dat voor sommige diehards niet goed genoeg..... Overigens valt er zonder schrijverij over dit spelletje ook goed te leven en aan de beleving tussen de caches doet het niets af. Maar toch hoop ik, dat Geoman de zaak weer spoedig op orde zal kunnen krijgen en dat geocaching.nl niet teloor zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...