bastos Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Wat is er aan de hand met de site : javawa.nl: ik geraak daar niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Ik heb hem weer opgestart voor je, lukt het nu wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 november 2014 Auteur Share Geplaatst 23 november 2014 NEEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Ik heb geen problemen op de site. Misschien kan bastos even uitleggen wat hij aan het doen was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 november 2014 Auteur Share Geplaatst 23 november 2014 Wanneer ik gewoon open met google chrome krijg ik dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Hier werkt de site ook gewoon. Als je windows hebt, probeer op de command line eens : ipconfig /flushdns Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 november 2014 Auteur Share Geplaatst 23 november 2014 Andere browser gebruikt,niks,zou het kunnen dat wij (belgie) dit probleem kennen? Ik heb ook al geprobeerd via waypoints.nl,niks,altijd een blad reclame,verschillend!!!!!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Die ipconfig /flushdns al gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 november 2014 Auteur Share Geplaatst 23 november 2014 Hoe bedoelt u? graag wat meer uitleg(ben geen 1oo percent freak) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Via windows start (evt. cmd of command) naar de command prompt. Dan intypen: ipconfig /dns gevolgd door enter. Als het ip-adres van javawa veranderd is kan het zijn dat jouw computer zijn dns lease nog niet verlopen is, dat los je zo op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 november 2014 Auteur Share Geplaatst 23 november 2014 Gedaan,ipconfig ingetypt en dan enter.Er gebeurt dan een fractie van een seconde een flits ,precies iets kader met zwart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 (bewerkt) ipconfig /fushdns Resultaat is iets van: 'De DNS-omzettingscache is leeggemaakt' (Niet de /flushdns vergeten) Zonder /flushdns krijg je de ip-instellingen van de pc. En helpt dat? 23 november 2014 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 november 2014 Auteur Share Geplaatst 23 november 2014 Dan krijg ik dit te zien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 ehm. Eerst dit: http://windows.microsoft.com/en-us/windows-vista/open-a-command-prompt-window uitvoeren (Werkt in windows 7 hetzelfde) In het (meestal/normaal) zwarte window intypen: ipconfig /flushdns Een spatie tussen ipconfig en /flushdns Daarna in een browser nog een naar www.javawa.nl Evt. de browsercache leegmaken (google even hoe dat voor jou browser moet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 november 2014 Auteur Share Geplaatst 23 november 2014 dan krijg ik dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden