Spring naar bijdragen

Database Gsak Krijg Ik Niet Op Mijn Oregon 600?


kaatjeblom

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem, ik krijg de Database in Gsak die ik d.m.v. een pocket query heb gemaakt, niet naar mijn GPS gestuurd.

Het is een Database met 999 caches in Italie. Het vreemde is, dat als ik een andere database neem (1440 caches in NL) dan gaat dat wel goed? Wat doe ik fout? Wij gaan vrijdag op vakantie, dus het zou heeeeeeeel fijn zijn als ik het voor elkaar krijg!

Dus elke tip is welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Team Machrua,

Bedankt voor je tip...

 

Toch zou het vreemd zijn, want hij heeft nog helemaal geen verbinding met de satelliet gemaakt.

Of zou hij de laatste plaats onthouden? Maar hoe weet ik nu zeker dat ze er wel op staan?
Het vreemde is ook dat hij heel snel klaar is met verzenden naar mijn GPS.
Normaal duurt zo'n grote Database wel effe. Nu is hij met 3 seconde klaar...??!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De GPS onthoudt inderdaad de laatste plaats waar hij was. Juist als hij nog niet opnieuw verbinding heeft gemaakt met satellieten.

Houdt daar ook rekening mee op je vakantieadres, hij moet eerst acclimatiseren. Naarmate de afstand groter is, duurt dat langer. Eerst even rustig neerleggen dus als je aangekomen bent.

Fijne vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caches worden wel op de kaart weergegeven. Schuif de kaart naar Italië en je zou ze moeten zien als ze op je toestel staan. Wel ver genoeg inzoomen.

 

Of zet je gps uit en simuleer dat je op je vakantie-adres bent. Dan zou je ze in de lijst met geocaches moeten zien. Als het goed is staat in de handleiding hoe je dat doet.

bewerkt door StefandD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...