Spring naar bijdragen

Cache Melden


tyros70

Aanbevolen berichten

Hoe kan het dat men een cach als "Find it" kan melden terwijl men niet ter plekke van de cach is geweest.

Eigenlijk zou deze gecheckt moeten worden door de eigenaar van de cach en dan pas als gevonden moeten worden vrijgegeven.

Als ik het niet goed begrijp hoor ik dat graag.

 

Tyros70

 

Ik ben ook bang dat het ondoenlijk zou zijn om alle Found meldingen eerst te checken voor ze goed te keuren. Ik krijg dagelijks tientallen mailtjes van Founds. Als ik die eerst allemaal zou moeten controleren....

En om bij het verversen van de logrolletjes/boekjes een paar honderd logjes te gaan vergelijken met de logjes on-line is ook een beetje zonde van mijn tijd. Dat er misschien een aantal is die de zaak (maar voornamelijk zichzelf) belazeren, daar ga ik mij niet druk om maken. Zielig voor hen, niet voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vind dat je niet op elke slak zout moet leggen, laat hem eerst maar eens zijn Community Statistiek invullen zoals iedereen dat gedaan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien maar zoveel caches neerleggen dat je tijd hebt om alles te controleren.

Ook bij 1 cache elke keer dat je een mailtje krijgt naar de cache racen en checken in het boekje of het wel klopt? Tja, als je echt niet meer weet wat je met je tijd moet doen...

Wat dat betreft heeft een voortuincache wel zijn voordelen. En die heb ik nog niet. Hmmm....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan het dat men een cach als "Find it" kan melden terwijl men niet ter plekke van de cach is geweest.

Eigenlijk zou deze gecheckt moeten worden door de eigenaar van de cach en dan pas als gevonden moeten worden vrijgegeven.

Als ik het niet goed begrijp hoor ik dat graag.

 

Tyros70

Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat die cacher niet op die plek is geweest? bewerkt door aernout2005
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...