Spring naar bijdragen

Travelbug Droppen


tyros70

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Daar moet je de tb in de cache droppen.

Dat doe je als je je log schrijft. Je kunt dan kiezen voor "hier droppen".

 

Ik ga ervan uit dat je de tb in je inventory staat, dus ook virtueel in jouw bezit is?

Zo niet, lees dan even goed op internet wat je moet doen met een tb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand hier wil wat moeten, iedereen cached namelijk op zijn geheel eigen manier.

Echter met 1 klijne zoekopdracht op google had je op meerdere uitlegs op je vraag gestoten waaronder eentje van een aller aardigst groepje cachers http://www.geocachingzwolle.nl/het-loggen-van-trackables-etiquette/

 

Mocht dit mischien niet vriendelijk overkomen kan het wel kloppen, is dat tenminste wel goed overgekomen

 

Barbuda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt koos, helemaal mooi dat je het er nog even inwrijft, dat helpt,,,,,,,,,,,

Alle in de hoop dat mensen ietsjes zelfredzaam worden door eerst 1 minut van hun leven op te offeren om te googelen , is is zwaar, dat weet ik maar het leven is eenmaal geen picknick

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, knap dat jij voor een ander uitmaakt hoe men moet leven en cachen.

Ook ik ben een voorstander van eerst zoeken -hier en/of op google- en dan vragen. Helaas kan, ook ik, met de beste wil van de wereld de gestelde vraag niet boven water krijgen. Noem me dom en jij zal vast razendsnel het antwoord kunnen oplepelen met je geweldige kennis, maar een nieuwkomer vergelijken met iemand die meer dan 10 jaar ervaring heeft is gewoon niet fair. Bespaar me voorbeelden.

Komt nog bij dat MarcoDomi een keurig antwoord geeft en jij haar onderuit haalt met "Niemand wil hier wat moeten" Oftewel, bek houden muts, ik maak mijn eigen geocaching wetten. Waarna je je verschuilt achter de woorden 'Iedereen cached op zijn eigen manier'. In de hoop jezelf een vrijbrief te geven om maar wat aan te rommelen.

Dat aanrommelen moet jezelf weten maar verhef het niet tot norm. Niet iedereen graait eindcoordinaten bij elkaar om een multi te degraderen tot tradi.

bewerkt door Koos
  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, heren!

Lief dat je het voor me opneemt Koos, ik denk niet dat Barny het zo kwaad bedoelde.

 

Maar inderdaad Barny, Koos heeft gelijk. Ik vind nergens een "regel" hiervoor. Daarnaast is dit forum er ook voor dit soort vragen, zeker het startersdeel. Je hóéft niet te antwoorden ;-)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zo ...heb wel wat teweeg gebracht met mijn eerste vraag op dit forum, wilde wel even opmerken dat ik van te voren wel degelijk gegoogled heb maar niet snel antwoord kon vinden, ik dacht, er zijn wel mensen met de nodige kennis op dit forum die me snel het antwoord kunnen geven.

Moet er wel even bij vertellen dat ik nog niet zo lang met mijn GPS aan cachen ben, heb heb hoofdzakelijk gebruikt voor fietstochtjes.

Ondanks alles, ik zal even de site bekijken die Barbuda me zo vriendelijk aanbeveeld.

In ieder geval alvast bedankt.

 

Tyros70

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tyros70, laat je alsjeblieft niet afschrikken door onze Barny. Hij blaft (veel) harder dan hij bijt. Het gros van de forumpopulatie is een stuk aaibaarder ;-)

 

Welkom hier! Ik help je graag en velen met mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...