apiedi@k Geplaatst 8 mei 2014 Geplaatst 8 mei 2014 Ik heb al enige tijd een Garmin Oregon 650 welke verder prima bevalt ook al ben ik soms mijn instellingen kwijt of gaat deze automatisch uit. Een ander probleem heb ik met het exporteren van caches naar mijn GPS. Vanuit, GAPP, GSAK, Geocaching.com of zelf draadloos overzenden komt het voor dat ik sommige cache nooit in beeld krijg. Alle filters uitzetten help helaas niet. Wie heeft z'n soort gelijk probleem met zijn Garmein Oregon 600 of 650? En hoe los je dit probleempje op?
langzaam Geplaatst 8 mei 2014 Geplaatst 8 mei 2014 volgens mij niet op te lossen, dat zijn Apenstreken
Geo-Brein Geplaatst 8 mei 2014 Geplaatst 8 mei 2014 Uit ervaring weet ik dat het toestel terug mag worden binnengebracht. In garantie krijg je een nieuw toestel.
Triskelle Geplaatst 8 mei 2014 Geplaatst 8 mei 2014 Terug brengen kan altijd nog ... kijk eerst even naar de firmware versie, want vanaf versie 3.80 hebben geocaches een aparte zoom-setting. Mogelijk staat deze te laag (of hoog ... ligt eraan hoe je het bekijkt).
tongoedhart Geplaatst 8 mei 2014 Geplaatst 8 mei 2014 Ik zie alleen caches die binnen de 130km vallen. Zie ze wel op de kaart ( turkije) maar niet in de lijst.
Triskelle Geplaatst 8 mei 2014 Geplaatst 8 mei 2014 zoomsetting????? hoe/waar stel je dat in? Setup => Map => Advanced Setup => Zoom Levels => Geocaches
tongoedhart Geplaatst 8 mei 2014 Geplaatst 8 mei 2014 Bedankt, heb het nu ingesteld op maximum 800 km
langzaam Geplaatst 9 mei 2014 Geplaatst 9 mei 2014 bedankt, ga er eens mee experimenteren. Voorlopig heb ik gelukkig geen problemen met mijn gps. Nauwkeurigheid laat soms nog wel eens te wensen over maar dat is inmiddels algemeen bekend. Na laatste update is het wel verbetert maar nog steeds niet zo goed als 60csx
apiedi@k Geplaatst 9 mei 2014 Auteur Geplaatst 9 mei 2014 Bedankt voor de antwoorden, heb alles uitgeprobeerd""zoomstelling" "Nieuwste software update uitgevoerd" maar probleem is helaas nog aanwezig. Als ik bijvoorbeeld 800 caches laad rondom mijn huis dan worden er ook 800 overgebracht naar mijn GPS 650. Maar ik kan ze niet allemaal zien in mijn GPS. Dus het is geen afstand probleem. Ik krijg ook nooit event caches te zien op mijn GPS, ook al zet ik mijn GPS bij "filters"op "toon alles"
thex Geplaatst 9 mei 2014 Geplaatst 9 mei 2014 Hoi Appie Is dit wellicht een oplossing voor je: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=319369
MacDD Geplaatst 9 mei 2014 Geplaatst 9 mei 2014 En dan voornamelijk dit ; My guess would be that it's the GPX files that are causing the problem. On the older Oregons, you could avoid this by deleting your old GPX files, then disconnecting and re-booting the unit, then re-connecting and adding the new files. It's apparently an indexing problem. If you don't do this, random caches, or sometimes all of the caches won't show up on the GPS even though the files are there.The new GGZ files do not have this problem. I would recommend using them for loading PQ's. Also, with the GGZ files, you can just overwrite the old files with the new ones and you're ready to go.
Aanbevolen berichten