Miniatuur Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Omdat wij geen nieuwe caches meer leggen bieden wij te koop aan: 1 Munitiekist (groot), Lamineerapparaat Rexel met lamineerfolie, Lettertang Brother, 2 micro caches (kokertjes, zwart). 2 x Nederlandse geocoin 2010 1 x Nederlandse geocoin 2009 1 x Nederlandse geocoin 2008 Niet geactiveerd In 1 koop voor 50 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 7 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2014 Nog een poging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djerken Team Geplaatst 7 mei 2014 Share Geplaatst 7 mei 2014 Foto van de munitiekist toevallig? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 mei 2014 Share Geplaatst 7 mei 2014 De vraag is ongetwijfeld serieus, maar de combinatie-aanbieding is niet logisch. Weinigen zullen geïnteresseerd zijn in zowel een munitiekist als in kokertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Jammer, jullie stoppen er helemaal mee? Een leuke nieuwe multi op Miniatuur-wijze rond Havelte zou erg welkom zijn. De geocoins kan je trouwens ook droppen in een cache Maar wat het ook is....sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Oeps! De laatste zin van X zet ons aan het denken. Ook wij hebben genoten van een aantal caches rond Havelte. Miniatuur: bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 8 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2014 Het team is 1,5 half jaar geleden gehalveerd en alleen is het niet leuk om te cachen. Daarom wil ik van bepaalde attributen af. Als iemand belangstelling heeft voor een deel, dan hoor ik het graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jakkes Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Jakkes: Olaf heeft ondanks eerder post belangstelling voor de gehele koop, maar wil wel graag weten waar het vandaan moet komen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 (bewerkt) Miniatuur, dat klinkt belabberd zeg :-( Veel sterkte gewenst. 8 mei 2014 bewerkt door MarcoDomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 9 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2014 @Jakkes: De attributen zijn in Zuidwest Drenthe. Maar je moet wel snel zijn, want er is belangstelling voor het lamineerapparaat en de lettertang. De kist en coins zijn er i.i.g. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@NKruizinga Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Nu komt mijn inbreng: De gehele mikmak kost in totaal 50 euro, maar wat kost alles alleen? (Hiermee bedoel ik, als ik geïnteresseerd ben in alleen de coins, wat kost dat dan?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 9 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2014 (bewerkt) Nieuwwaarde coins was 35 euro. Nu samen voor 25 euro. Verzendkosten voor de ontvanger. 9 mei 2014 bewerkt door Miniatuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jakkes Geplaatst 9 mei 2014 Share Geplaatst 9 mei 2014 Oke ik koop de coins van je als ze er nog zijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2014 Wil je mij een berichtje sturen, dan kunnen we afspraak maken. 25 + 2,50 (verzendkosten), Dus voor 27,50. Ik wacht mailtje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jakkes Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 PM verstuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden