Botbekje Geplaatst 6 mei 2014 Geplaatst 6 mei 2014 Wij hebben een garmin etrex 30. We hebben de codes nog met de hand ingevoerd maar je kunt het ook doen via de computer. GPS aansluiten op de computer en dan verstuur naar gps . Daar zit nu het probleem. We krijgen alleen de code maar de de uitleg en de hint. Wat er wel staat is in het engels. We willen graag nederlands. Iemand een idee?
Van Stolk Geplaatst 6 mei 2014 Geplaatst 6 mei 2014 Code? bedoel je het coordinaat? Neem ik aan. Verder staat er bij cache beschrijving iets van een link over memberschip van gs.com neem ik aan. Dan is er niets mis. Voor meer moet je member worden.
Van Stolk Geplaatst 6 mei 2014 Geplaatst 6 mei 2014 Taal aanpassen heeft denk ik geen zin. Het gaat om ingelezen teksten. Meest logisch zou zijn om om de kijken naar de taal instelling op GS.com maar die staat bij mij ook en nederland en toch geeft hij dit soort teksten in engels. [beschijving] "Receive more information such as cache descriptions and hints with a premium memberschip. visit http;//www.geocaching.com/su bscribe for moredetails." [Logboeken] geen [Hind] "hind available to premium members only."
Botbekje Geplaatst 7 mei 2014 Auteur Geplaatst 7 mei 2014 Wat van Stolk hierboven beschrijft hebben wij precies zo in onze gps staan. Weet iemand raad?
Krimpenees Geplaatst 7 mei 2014 Geplaatst 7 mei 2014 Volgens mij is het de enige oplossing om premiumlid te worden.
MarcoDomi Geplaatst 7 mei 2014 Geplaatst 7 mei 2014 Je kunt ook de beschrijving opslaan op je telefoon met een appje, bijvoorbeeld het gratis en geweldige c:geo (voor Android).
@NKruizinga Geplaatst 7 mei 2014 Geplaatst 7 mei 2014 Of je kunt natuurlijk gewoon de hints opschrijven...
Van Stolk Geplaatst 7 mei 2014 Geplaatst 7 mei 2014 Wat van Stolk hierboven beschrijft hebben wij precies zo in onze gps staan. Weet iemand raad? Voor 30 Dollar verdwijnt dit probeem pas ben ik bang. De c.e.o.'s moeten ook eten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden