Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In plaats van ons Fietsrondje Alblasserwaard is er een trail gekomen (deels over dezelfde route) "Genieten in de waard" met iets van 35 traditionals over een mooie route van ca. 30 km, die goed bezocht wordt.

Wij hebben allebei de routes gereden en als er over een tijdje eventueel weer een andere komt zou het zomaar kunnen dat we die ook weer doen.

De waard is mooi!!!!

Geplaatst

Anharu is druk bezig, zegt hij, dus we houden contact. Misschien kunnen we samen fietsen en meteen weer even bijkletsen! Lijkt ons leuk!

Geplaatst (bewerkt)

Zoals Team Tabak in een vorige post aangeeft " Cachers in de Alblasserwaard hebben het dubbel zwaar" en omdat we zelf best blij zijn met onze mooie Alblasserwaard hebben we door het hart van dit moois een multi van 6km ( GC5HMQW) gemaakt waarbij je als natuurliefhebber kan genieten.

Tot onze verbazing wordt deze nauwelijks gelopen terwijl er bij onze serie`s de mensen voor 16km wandelen de hand niet voor omdraaien.

Het lijkt me gezien degene die de serie`s lopen dat het zeker niet allemaal puntjes jagers zijn maar juist mensen die van wandelen houden.

Dat soort verschijnselen intrigeert mij ook altijd enorm. Naar mijn gevoel geldt de verklaring "dat zijn puntjesjagers" maar voor een deel van het bezoek. Ik denk dat de weerstand tegen (veld)puzzels een grotere rol speelt. Ik heb twee multi's liggen in Flevolandse bossen. Ze verschillen niet veel in lengte. De multi met moeilijkheid = 2,5 trekt bijna twee keer zoveel cachers dan de multi met moeilijkheid = 3,5.

bewerkt door Diederikus
Geplaatst

Het zal wellicht een combinatie van factoren zijn die bepalend is voor de keuze van een cacher.
Puzzelvermogen en -moeilijkheid, tijd, vitaliteit, puntjes, omgeving, afstand, terrein, containergrootte en wat dies meer zij.

Geplaatst

Het zal wellicht een combinatie van factoren zijn die bepalend is voor de keuze van een cacher.

Puzzelvermogen en -moeilijkheid, tijd, vitaliteit, puntjes, omgeving, afstand, terrein, containergrootte en wat dies meer zij.

Juist daarom is het interessant caches te vegelijken die zoveel mogelijk dingen gemeen hebben en maar op een enkel punt van elkaar afwijken.

Geplaatst

Diederikus, jou kennende, start je weer een nieuw onderzoek.

Misschien kan je daar ook naamsbekendheid in meenemen. Ik wed dat wanneer jij een nieuwe cache legt die identiek is aan een cache die mijn schoonmoeder legt, jij de meeste bezoekers krijgt.

Geplaatst (bewerkt)

Gisteren tijdens een onderhoudsrondje twee cachers ontmoet bij de final van Oogjes dicht.... Toen ik mij voorstelde als Diederikus vroegen ze "bent u hier ook aan het geocachen?". Met die naamsbekendheid valt het dus nog wel mee.

bewerkt door Diederikus
Geplaatst

Valt mij tegen. Meer cachers zouden dit forum moeten willen bezoeken. Liever een avond voor de computer dan een dagje kokers rapen. We kunnen hier allemaal een beetje wijzer worden als we willen. Maar de meeste pointilisten hebben een sporthorloge met twee eigenwijzers.

Geplaatst

Valt mij tegen.

Mij ook. Meestal weet ik toch wel de naam van de legger als ik een multi ga lopen.

Geplaatst (bewerkt)

Dat kun je oplossen door bovenop de cache een bordje te plaatsen met: "Made by Diederikus" en "Waakt U, hij kan zich op dit moment achter U bevinden"........ De gebruiksdichtheid van dit forum moet niet overdreven worden. Veel leden, dat wel, maar slechts een gering aantal daadwerkelijke deelnemers. Maar jou kennende, zul je bij díe twee bezoekers vast en zeker een onuitwisbare indruk hebben achtergelaten! :wink2: :)

bewerkt door Team Tabak
Geplaatst

huh: "Liever een avond voor de computer dan een dagje kokers rapen."

Ik zie het toch echt anders...

• Top! 1
Geplaatst

Kort samengevat, ooit heeft Thex een voortuincache in mijn tuin verstopt. Ik was de eerste en de laatste die hem vond.

Aha, jij hebt een FTF-ervaring uit de eerste hand! Wat ging er door je heen?

Geplaatst

Het was een koude dag, 3 februari 2013. Ik zat toevallig achter de begonia's en zag de snoodaard een micro over het tuinhek kieperen. Overigens had hij een handlangster bij zich. Samen waren ze een hele gare.

Aangezien hij geen toestemming had van de grondbezitter heb ik de koker onmiddellijk geruimd.

Bovendien was het geen authentieke voortuincache, aangezien het mijn achtertuin is.

Voor straf moest hij een uurtje later in zijn onderbroek door het koude water op een eiland Het OdPikkertje zoeken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...