Diederikus Geplaatst 16 februari 2015 Auteur Geplaatst 16 februari 2015 Ik durf het bijna niet te vragen, maar.... waarom moet het om te lachen zijn? Zou het ook niet iets van verwondering/bewondering kunnen zijn? Ja.
Team Tabak Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 Inspiratie komt soms op commando, maar lang niet altijd. Er is geen causaal verband tussen de inspanningen die je verricht en de inspiratie die eruit voortkomt. Toch gebeurt er zonder die inspanningen niets. Gelukkig zijn er maar weinig Tv-programma's die het kijken waard zijn. Ik heb de oplossing voor jou. Koop een kleine monitor, zoals je die bij AH of een tuincentrum ziet staan en draai bij waypoint vier op het moment van aankomst automatisch een aflevering van "Boer zoekt Vrouw" af, met geile Geert in de hoofdrol. Als je daarom niet kunt lachen.....????? Ik kom er voor naar Flevoland!!! 2
Diederikus Geplaatst 16 februari 2015 Auteur Geplaatst 16 februari 2015 De laatste perikelen van Wilders zijn mij onbekend. Ik zal er eens op googelen. Weet je zeker dat zoiets het juiste volk aantrekt? 1
Team Tabak Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Met jouw kennis op het gebied van tv uitzendingen is het triest gesteld (maar dat wist ik al door jouw bijdrage aan een ander, wederom langzaam wegwijnend forum. :-). ) en dat geldt ook voor je kennis van de voor een deel van de bevolking grote witte roerganger, die ik, althans op de buis, nooit op een vorm van geilheid heb kunnen betrappen..... :-) Echter, Diederikus, statistieken in deze kunnen je van dienst zijn. Gemiddeld trekt Boer zoekt Vrouw ca. 4.000.000 mensen per uitzending. Dat betekent dat 25 procent van de bevolking bekend is met geile Geert en daar dus ook een zekere mate van genoegen aan ontrekt. Anders keren ze niet iedere week als kijker terug..... Voorzichtig... Ik zeg niet dat zij zich herkennen in de geilheid van Geert, maar wel dat zij zich vermaken met de wijze waarop hij zich ten overstaan van het volk profileert. :-). Dat houdt in, dat één op de vier bezoekers van jouw cache bij waypoint 4 een herkenbaar item zal aantreffen, dat tenminste tot een glimlach, maar waarschijnlijk tot meer zal leiden. En dat is toch wat jij wilde? Een lach of zelfs een schaterlach bij ieder willekeurig waypoint? Tot 100 procent zul je nooit komen, want jouw humor hoeft de onze niet te zijn, maar ik zou met 25 % al een goed gevoel overhouden voor wat betreft waypoint 4..... Over de andere 6 waypoints mag je zélf nadenken. Ik heb mijn bijdrage geleverd..... :-) :-) Succes man! Het gaat beslist goedkomen 16 februari 2015 bewerkt door Team Tabak
Team Aragorn Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 Hoera, ik hoor bij de meerderheid! Nog nooit een seconde Boer Zoekt Vrouw gezien en ik heb het gevoel dat ik helemaal niets gemist heb! Diederikus, veel succes met je derde cache. Je wilt wel heel veel! En daar wil je heel veel tijd in steken. Vooral doen, wanneer je daar een goed gevoel bij krijgt. Het is immers jóuw invulling van de hobby. En als je cache af is, zal er best publiek zijn dat juist zo'n creatie kan waarderen. Maar, mijn kanttekeningen wil ik toch neerzetten, al is het maar om je een idee te geven waarom ik als legger voor een ander soort cache kies: belangrijkste doel van een cache is voor mij nog steeds het bieden van een mooie, liefst verrassende route door de natuur de meeste tijd die in het leggen van een cache gaat zitten, besteed ik graag aan het verkennen en leren kennen van het gebied WPs sluiten het liefst aan op het gebied waar de route doorheen gaat WPs leiden niet af van natuurbeleving Nou moet ik eerlijk zeggen, ik ben niet zo'n begenadigd knutselaar en dat staat het maken van ingenieuze constructies die nooit eerder vertoond zijn, in de weg. Anderzijds heb ik in meer dan 20 jaar bij het IVN wat natuurkennis opgedaan die ik graag met de bezoekende cachers deel. Daardoor is mijn laatste cache toch wel redelijk geslaagd. Zonder statistiekeling te willen zijn, heb ik toch wel eens bij project gc naar de Wilson score van mijn laatste route gekeken. Per jaar is die maar 6 maanden online waardoor hij niet zoveel gevonden wordt. Toch heeft de cache vorige zomer eventjes in de Nederlandse top 100 gestaan. Dat is wel mooi als je kijkt naar het 'gezelschap' waarin trailbonussen, nachtcaches en caches met fantasievolle verhalen ruim vertegenwoordigd zijn! Zo heeft iedere legger een eigen insteek. Belangrijk is dat je er iets moois van wil maken. En dat lukt nog steeds bij veel leggers.
Diederikus Geplaatst 16 februari 2015 Auteur Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) maar wel dat zij zich vermaken met de wijze waarop hij zich ten overstaan van het volk profileert. :-). Dat houdt in, dat één op de vier bezoekers van jouw cache bij waypoint 4 een herkenbaar item zal aantreffen, dat tenminste tot een glimlach, maar waarschijnlijk tot meer zal leiden. En dat is toch wat jij wilde? Een lach of zelfs een schaterlach bij ieder willekeurig waypoint? Tot 100 procent zul je nooit komen, want jouw humor hoeft de onze niet te zijn, maar ik zou met 25 % al een goed gevoel overhouden voor wat betreft waypoint 4..... Ik heb net even gegoogeld op bzv en geile geert. Ik maak eruit op dat er 4 mijoen mensen zijn die zich verkneukelen om een zukkeI die graag in de belangstelling staat. Ik heb al eental maal caches gelopen waarbij leedvermaak een belangrijke ingrediënt is. Dat is niet mijn ding. Ik zal boer Geert dus niet gaan pesten bij waypoint 4 opdat anderen zich daar kostelijk mee kunnen vermaken. Ik zei het al, de taak van muze is ondankbaar. Zou ik dan toch de lat hoog leggen? 16 februari 2015 bewerkt door Diederikus
Team Tabak Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Hoera, ik hoor bij de meerderheid! Nog nooit een seconde Boer Zoekt Vrouw gezien en ik heb het gevoel dat ik helemaal niets gemist heb! Alleen in sommige dictatoriaal geleide gebieden stemt 100 % op hetzelfde TV programma af en lacht men zich te pletter bij alle 10 de waypoints, omdat er anders bij de bonuscache iemand met een ticket richting langdurige opsluiting staat.... :-) Voor de rest ben ik het natuurlijk volstrekt eens met je zienswijze. De Fam. Tabak trekt niet door een luguber bosje ergens in de country om zich daar bij ieder waypoint een door de legger opgedrongen stukje humor te moeten ervaren. Daar hebben we immers Boer zoekt Vrouw voor.... :-) 16 februari 2015 bewerkt door Team Tabak
Team Tabak Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Ik heb net even gegoogeld op bzv en geile geert. Ik maak eruit op dat er 4 mijoen mensen zijn die zich verkneukelen om een zukkeI die graag in de belangstelling staat. Ik heb al eental maal caches gelopen waarbij leedvermaak een belangrijke ingrediënt is. Dat is niet mijn ding. Ik zal boer Geert dus niet gaan pesten bij waypoint 4 opdat anderen zich daar kostelijk mee vermaken. Ik zei het al, de taak van muze is ondankbaar. Zou ik dan toch de lat hoog leggen? Ik ben er bij jou nooit zeker van, maar ik hoop dat je de betekenis van een smiley - kent en daar niet op hoeft te googelen.... Neem het leven en vooral TT op dit forum niet al te serieus en leg de lat maar flink hoog, zolang je jezelf maar niet profileert als een z ukkel die graag met zijn caches in de belangstelling staat....... Ik zou me op die manier niet aan jou willen verkneukelen..... :-) (smiley!!). Nogmaals succes. (en dan ben ik heel even serieus!....) 16 februari 2015 bewerkt door Team Tabak
Diederikus Geplaatst 16 februari 2015 Auteur Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) belangrijkste doel van een cache is voor mij nog steeds het bieden van een mooie, liefst verrassende route door de natuur de meeste tijd die in het leggen van een cache gaat zitten, besteed ik graag aan het verkennen en leren kennen van het gebied WPs sluiten het liefst aan op het gebied waar de route doorheen gaat WPs leiden niet af van natuurbeleving De twee eerste punten onderschrijf ik. Voordat de cache uiteindelijk ligt zal ik de route ongetwijfeld vele tientallen keren gelopen hebben. Het leggen is daarvoor een mooi excuus. Met de overige twee punten raak je wel een gevoelige snaar. Doordat ik pas na mijn midlifecrisis tochten in de natuur ben gaan maken, steekt mijn natuurkennis maar magertjes af bij de meesten hier. Het idee om iets natuureducatiefs neer te leggen is voor mij daarom op dit moment nog veel te hoog gegrepen. Maar je betoog is gehoord en in de toekomst kunnen zaken veranderen, dus wie weet. . . Mijn wp's leiden ongetwijfeld af van de natuurbeleving. Dat hoop ik in ieder geval. Grappig, gisteren heb ik nog een trail gelopen over de Elspeter heide alwaar ik tegen mijn medecachers betoogde dat het jammer was dat de caches over aapjes gingen, omdat het terrein zich zo goed leende voor een natuureducatieve cache. Dit omdat er zoveel (overigens grotendeels onleesbare) bordjes in het terrein stonden die de natuur ter plaatse accentueerden. Het is in ieder geval mijn streven de cacher tussen de waypoints zoveel mogelijk met rust te laten. Ik reken erop dat de vele buizerds, reeën, vossen en konikpaarden onderweg hun steentje wel zullen bijdragen om zelfs de meest ontwortelde stadsmens een ervaring van natuurbeleving te bezorgen. Aan de route zal het niet liggen. 16 februari 2015 bewerkt door Diederikus
de kikkers Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Zojuist is GC5KZFW gepubliceerd. Kosten voor deze dag zijn nihil. Voor de eerste 100 deelnemende teams aan het CITO op 25 april in Den Helder is er een aandenken bij het afmelden. De helderse cachers en de gemeente Den Helder wensen jullie alvast een zonnige dag in onze kustplaats 16 februari 2015 bewerkt door de kikkers
Linkalovers Geplaatst 16 februari 2015 Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Zojuist is GC5KZFW gepubliceerd. Kosten voor deze dag zijn nihil. Voor de eerste 100 deelnemende teams aan het CITO op 25 april in Den Helder is er een aandenken bij het afmelden. De helderse cachers en de gemeente Den Helder wensen jullie alvast een zonnige dag in onze kustplaats Dat ziet er echt geweldig uit . Maar helaas , de vervuiling die ik veroorzaak ( m.b.t. de 170+ Km ) om bij deze cito te komen, kan ik die dag niet opruimen. Ooit, lang...heel lang geleden, een tijdje op ErfPrins gezeten. Zelfs een tijdje Den Helder 'onveilig' gemaakt . 16 februari 2015 bewerkt door Linkalovers
de kikkers Geplaatst 17 februari 2015 Geplaatst 17 februari 2015 Een sportief type als Linkalovers gaat toch fietsend de dijk over? Eigenlijk zie ik het probleem niet
Diederikus Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Geplaatst 3 maart 2015 Inmiddels heb ik met de hulp van Odlaniger ook een goed plan gemaakt voor alle overige 9 fysieke waypoints waar nog geen afgerond idee voor was. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Er zitten geen zwakke schakels meer in, naar mijn gevoel. Hiermee moet ik WL en OD toch ruim kunnen overtreffen, zou ik zeggen. Er komen een zestal echte topstukken in, als de fysieke uitvoering tenminste een beetje wil lukken. Er zit echter nog één een zwak stuk in de route. Doordat er zoveel fysieke punten van andere caches in het bos liggen, moet ik een stuk van circa drie kilometer zien te overbruggen met behulp van louter virtuele waypoints. Hoe krijg ik dat boeiend?
Odlaniger Geplaatst 3 maart 2015 Geplaatst 3 maart 2015 Dat jij OD ruim moet kunnen overtreffen twijfel ik niet aan. Mvrgr, Od.
Aanbevolen berichten