MarcoDomi Geplaatst 8 april 2014 Auteur Geplaatst 8 april 2014 -voegt dubbelzijdige outdoor-tape toe aan lijstje voor de bouwmarkt- Bedankt!
Diederikus Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Ook (duct-)tape houdt slecht op deze kunststoffen (om dezelfde reden: een lage oppervlaktespanning).
Van Stolk Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Boutje-moertje geen mogelijkheid om de magneet op deksel te maken? Een magneet is ook maar van metaal ten slote. Foto van de situatie zou in deze handig zijn denk ik.
Diederikus Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Ik wil ook wel graag een foto als je een gaatje in je magneet geboord hebt
thex Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Koop gewoon 2 componenten epoxy welke tegen vocht kan. Deze soort is bij de modelbouwhobby zaak te koop (voor bouwen onderzeeboten bv).
MarcoDomi Geplaatst 8 april 2014 Auteur Geplaatst 8 april 2014 Ik wil ook wel graag een foto als je een gaatje in je magneet geboord hebt Vandaar de foto Koop gewoon 2 componenten epoxy welke tegen vocht kan. Deze soort is bij de modelbouwhobby zaak te koop (voor bouwen onderzeeboten bv). -past lijstje opnieuw aan-
thex Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Of nog simpeler, duct tape op bak ei de vredestichter, en 4 kleine gaatjes rondom de magneet. Dan metaaldraadje om de magneetjes heen vlechten door de gaatjes heen.Vervolgens gebruik je siliconen om de lekken et dichten.
Triskelle Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Als de magneten sterk genoeg zijn kun je ze aan de binnenkant van het deksel plakken / smelten zodat ze niet zo eel trekkracht te verduren hebben.
MarcoDomi Geplaatst 8 april 2014 Auteur Geplaatst 8 april 2014 Als de magneten sterk genoeg zijn kun je ze aan de binnenkant van het deksel plakken / smelten zodat ze niet zo eel trekkracht te verduren hebben. Precies wat ik van plan was! Maar de vraag was nu hoe ik ze het beste kon plakken/bevestigen. Daar zijn de meningen over verdeeld
thex Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Men neme een verfbrander, en een velletje niet te hard plastik en dan maar knoeien.
Diederikus Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Ik wil ook wel graag een foto als je een gaatje in je magneet geboord hebt Vandaar de foto NADAT je een gaatje geboord hebt in je magneet (niet doen hoor, de boel spat uit elkaar en dat wordt een zooitje #SpreekUitErvaring).
Van Stolk Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Ik zou geloof ik even een tweede plaatje plastic maken. en dan met een boutje moertje verbinding het een en ander vast zetten. een geschikt stukje plastic maak je makkelijk door even een stukje elektriciteitsbuis in de oven te leggen zodat het zacht wordt en je het kunt buigen.
MarcoDomi Geplaatst 8 april 2014 Auteur Geplaatst 8 april 2014 Ik wil ook wel graag een foto als je een gaatje in je magneet geboord hebt Vandaar de foto NADAT je een gaatje geboord hebt in je magneet (niet doen hoor, de boel spat uit elkaar en dat wordt een zooitje #SpreekUitErvaring). Dat snapte ik. Vandaar de foto, zodat je zou zien dat dat niet gaat met deze magneet. Ik zou geloof ik even een tweede plaatje plastic maken. en dan met een boutje moertje verbinding het een en ander vast zetten. een geschikt stukje plastic maak je makkelijk door even een stukje elektriciteitsbuis in de oven te leggen zodat het zacht wordt en je het kunt buigen. En dan verder zoals Thex beschrijft, namelijk aan het deksel en dan afdichten met siliconen? -zucht- Ik denk dat ik voor de duct-tape ga
Van Stolk Geplaatst 8 april 2014 Geplaatst 8 april 2014 Of een stukje binnenband van een fiets. dat dicht ook wel mooi af denk ik. maar af het deksel dat dan weer aankan? Ik denk even hardop mee.
Aanbevolen berichten